  • 1. Data: 2016-03-20 18:02:01
    Temat: agregat na bodowe do 2000zł
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam, musze kupic agregat na budowe (betoniarka, piła, szlifierka itp)
    Jako ze mam zle doswiadczenie z chinolami za 800zł (budowa u siostry) dla siebie
    chciałbym kupć coś mniej "problematycznego"

    Co polecacie?

    Z tego co znalazłem:

    Jest jakiś stanley za 1,5tyś ...ale czy to nie chinol? Jakies doswiadczenie macie?
    http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-stanley-sg320
    0-3-2kw-oryginal-i5949074355.html

    potem jest FOGO- w siecie same superlatywy, w wypozyczalni sprzetu tez mają tylko
    FOGO:
    http://allegro.pl/agregat-fh-2001-fogo-silnik-honda-
    fh2001-od-reki-i6050343425.html
    ale znalezłem, że wystepuje tez wersji z innym silnikiem i 500zł zostaje w kieszeni
    http://allegro.pl/fogo-agregat-pradotworczy-f-2001-2
    -2kw-gratis-i6052243759.html

    Znalazłem tez dobre opinie o PRaMACU, który wygląda ja FOGO:-):
    http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-pramac-px3250
    -honda-2-5kw-i6034320439.html

    Doradzcie coś :-)