  • 1. Data: 2022-02-02 13:01:13
    Temat: bełkot: Dom ze starych okien na zgłoszenie
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Dom na zgłoszenie ze starych okien. Polak dostał je za whisky

    Tomek postanowił postawić dom z okien, żeby w pełni wykorzystać widok na przełęcz w
    Beskidzie Małym. W ramach cyklu "Mieszkaj inaczej" opowiedział nam o tym, jak
    ułatwiła mu to procedura budowy na zgłoszenie. Wywiad jest częścią ENTR,
    innowacyjnego projektu dziesięciu redakcji z różnych krajów Europy.

    https://www.onet.pl/styl-zycia/noizz/dom-na-zgloszen
    ie-ze-starych-okien-polak-dostal-je-za-whisky/2t3s90
    e,3796b4dc

  • 2. Data: 2022-02-02 13:22:36
    Temat: Re: bełkot: Dom ze starych okien na zgłoszenie
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-02 o 13:01, a a pisze:
> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/styl-zycia/noizz/dom-na-zgloszen
    ie-ze-starych-okien-polak-dostal-je-za-whisky/2t3s90

    Polska fawelami stoi! ;-)

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 3. Data: 2022-02-02 13:30:47
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 2 February 2022 at 13:22:38 UTC+1, Runt wrote:

> [...]
    innowacyjnego projektu dziesięciu redakcji z różnych krajów Europy.

    ie-ze-starych-okien-polak-dostal-je-za-whisky/2t3s90

    c.d. bełkotu

    =Na OLX znalazłem też ponad 100-letni piec, który przywiozłem z Milówki.

    == Na razie korzystam jeszcze ze starego pieca kaflowego

    a ten piec to wisi na deskach, bo tam fundamentu nie ma,
    a piec pewnie wazy 20kg a nie 200 kg
    Takie domy nazywają się altankami z drewna i tysiące takich stoi w ogródkach
    działkowych.
    Do mieszkania się nie nadają, bo nie maja ogrzewania a palenie w piecach zostało
    zakzane a prąd sakramencko drogi i pozostaje piecyk na propan, ale nie wolno go
    używac nocą, aby się nie udusić spalinami

    Zenka wybrali aby innym Zenkom ściemniał po hamerykansku, jaki z niego kołboj