  • 1. Data: 2022-02-02 08:40:40
    Temat: Re: Resetowanie sie programatora czasowego
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-02-01 o 14:09, KANALIA* Zenek Kapelinder

    UJADA na PL.MISC.ELEKTRONIKA:

    niedokładność (tam gdzie mam 2 taryfy energii) - lecz obiło

    sieci jest w przeciągu roku lepsza od każdego kwarcu zegarkowego.

    > Specjalnie głupi nie jesteś a czasami zajebiesz jak chory w kubeł. Wybieraj co
    lepsze. Czy jak dobry prąd wyłącza raz na dwa lata czy jak trzy razy dziennie
    włącznik się resetuje?

    krisy, myjki, i inne janusze - no i jak wam sie podoba wasz idol?

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!