  • 1. Data: 2021-05-24 23:31:33
    Temat: blokady wejscia dla klucza do zamka
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy istnieja sprzetowe blokady wejscia dla klucza do zamka? tzn. do zamka
    wsuwa sie cos w stylu nakladki, obrot i otwor w zamku zablokowany (sama
    nakladka jest bez otworu, bo tylko wtedy ma to sens). I teraz tak: zalozona
    nakladka powinna miec jakies cyfrowe zablokowanie, zeby jej wyjecie bylo
    mozliwe tylko z uzyciem... pilota (?). Przychodzi sie do domu, pilot,
    nakladka odblokowana, wyjecie nakladki z zamka i dopiero teraz mozna kluczem
    otwierac zamek.
    istnieje cos takiego? (czyli: zabezp. zamka przed zaklejeniem, zatkaniem,
    etc.)

  • 2. Data: 2021-05-24 23:58:03
    Temat: Re: blokady wejscia dla klucza do zamka
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/05/2021 23:31, 1634Racine wrote:
    > zabezp. zamka przed zaklejeniem,
    > zatkaniem

    Kto zabezpieczy zabezpieczenie przed zaklejeniem, zatkaniem?

    Może jednak szukasz tego:

    https://allegro.pl/oferta/zamek-elektroniczny-blueto
    oth-smart-tedee-by-gerda-9621902508

    PS. Wyczytałem jakiś czas temu, że u niemców była krótka plaga wyrywania
    siłowo podobnych zamków z drzwi. Nie mam pojęcia w jakim celu.

    PS2. Wiele z nich miało podstawowe bugi w software pozwalajace nimi
    manipulować zdalnie, bez autoryzacji. Należy zachować ostrożność,
    zagadnienie zwyczajowo przerasta projektantów tych zabawek.

    PS3. Może drzwi bez zamka. Jakieś miejsce gdzie przykłada się
    kartę/token. Niektóre rozwiązania są odporne na wandali.

  • 3. Data: 2021-05-25 03:05:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lata temu widziałem, ale jak później szukałem to nie znalazłem, z tym że to była
    prosta wkładka "blokadka" wkładana do zamka na
    zwykły klucz.
    I widziałem jakieś włoskie drzwi z pierwszym zamkiem odsłaniającym dziurkę do
    drugiego.

    -----

  • 4. Data: 2021-05-25 03:08:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pierwsze drzwi dość marne, za którymi są drugie te właściwe przeciw złodziejom.

    -----

  • 5. Data: 2021-05-25 07:34:00
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 16:34:15 UTC-5 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > otwierac zamek.
    > istnieje cos takiego? (czyli: zabezp. zamka przed zaklejeniem, zatkaniem,

    Krotko, tak. Dluzej: Nie do kazdego zamka.
    Realistycznie: Nie ma to sensu. Nawet jak ci sie uda zabezpieczyc sam zamek to ci te
    blokade ktos mlotkiem rozklepie. Albo zapalarka do gazu zalatwi.

    Jak bardzo chcesz zeby ci nikt nie narobil pod gorke to zrob drzwi bez zamka z
    zewnatrz i calosc obsluguj elektronicznie przez drzwi. Ale i tak zlosliwy ci na
    zewnatrz moze zasilanie odlaczyc.

    Tak wiec po trzykroc: Nie ma to sensu.

  • 6. Data: 2021-05-25 08:26:20
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-05-24 o 22:34 -0700, ptoki napisał:
    > Realistycznie: Nie ma to sensu. Nawet jak ci sie uda zabezpieczyc sam
    > zamek to ci te blokade ktos mlotkiem rozklepie. Albo zapalarka do
    > gazu zalatwi.

    Ale ochroni przed dzieciakami sąsiadów, które lubią eksperymentować z
    wkładaniem gumy do żucia do zamków. Może po prostu o to chodzi.

    Mateusz

  • 7. Data: 2021-05-25 08:58:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, 1634Racine.
    On 24.05.2021 23:31 you wrote:

> [...]
    > wyjecie nakladki z zamka i dopiero teraz mozna kluczem otwierac
    > zamek. istnieje cos takiego? (czyli: zabezp. zamka przed

    Tak.
    Zamek na odcisk palca :-)

    --
    Pete

  • 8. Data: 2021-05-25 17:58:50
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 25 maja 2021 o 01:26:23 UTC-5 Mateusz Viste napisał(a):
    > Ale ochroni przed dzieciakami sąsiadów, które lubią eksperymentować z
    > wkładaniem gumy do żucia do zamków. Może po prostu o to chodzi.

    I sadzisz ze dzieciaki pomysla ze "oh, zalozyl blokade, nie ma sensu jej zasmarowac
    klejem montazowym wokolo. Raczej pojdzmy czytac Norwida..."?

  • 9. Data: 2021-05-25 20:53:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-24 23:31, 1634Racine wrote:

    > istnieje cos takiego? (czyli: zabezp. zamka przed zaklejeniem, zatkaniem,
    > etc.)

    https://img.joemonster.org/mg/albums/052021/main_co_
    mi_si_tutaj_nie_zgadza.jpg

  • 10. Data: 2021-05-25 23:05:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 23:34:15 UTC+2 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > otwierac zamek.
    > istnieje cos takiego? (czyli: zabezp. zamka przed zaklejeniem, zatkaniem,
    Jak szukałeś i nie znalazłeś bo tutaj pytasz to znaczy że nie ma. Ale jeśli Chińczycy
    czytają grupy to pojutrze będzie na alliexpress.