  • 11. Data: 2009-08-19 11:55:17
    Temat: Re: co należy sprawdzicprzed zakupem działki
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adbud" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h68cve$k69$1@news.dialog.net.pl...
    > jak w temacie podpowiedzcie prosze co sprawdzić aby się nie wkopać,działka
    > jest rolna w trakcie przekształcania?

    Zanim kupisz to się dowiedz, kiedy mogą Ci to przekształcić, u mnie w gminie
    mówią, że jest przepis że burmistrz musi zapoznać się!!!! ze spisem gruntów
    do przekształcenia jeden raz na kadencję i również jeden raz powinien
    "podpisać przekształcenie" lub odmówić przekształcenia.. Więc w mojej gminie
    ludzie czekają już nawet 5 lat i poczekają zapewne przynajmniej jeszcze
    rok, ponieważ indywidualnie nie załatwiają takich spraw. Oczywiście można
    złożyć wniosek o indywidualne rozpatrzenie, ale i tak wniosek rozpatrzą w
    momencie gdy rozpatrywać będą wszystkie inne wnioski. Ale w niektórych
    gminach przekształcenie załatwia się indywidualnie, czas oczekiwania może
    być krótszy.

    maykin