  • 21. Data: 2009-04-11 14:44:22
    Temat: Re: co sądzicie o ...
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Nie stać mnie na wydatek 700 zł jhednorazowo. Dlatego szukam czegoś
    tańszego
    > innych rozwiązań

    I masz rację.

  • 22. Data: 2009-04-11 16:47:10
    Od: mal <m...@g...com>

    On 9 Kwi, 09:00, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

    > Jak zestawic maszyny, by pompa glebinowa ( nie ssawna
    > - za daleko do lustra wody) sama za cza a si i wylaczala,
    > podci gajac wod do stojacego obok studni zbiornika 1000 l?

    Potrzebne będzie coś w rodzaju wyłącznika Cluvo: czujnik zamontować w
    zbiorniku na poziom min. (tzw.dolne cluvo) oraz max (górne cluvo).
    Podobnie działała kiedyś automatyka w pracującej bez przerwy studni
    głębinowej. Cluvo pozwalało na bezpiecznie poruszanie się w obrębie
    wahającego się lustra wody.