  • 1. Data: 2009-04-06 19:07:49
    Temat: czym obsadzic skarpy ??
    Od: rgrzes <r...@o...pl>

    Witam, potrzebuje cos do obsadzenia stromych skarp, teraz sa oblozone
    czarna agrotkanina... warunki trudne raczej - moze byc sucho, skarpy
    bez humusu ale przed zalozeniem agrotkaniny jesienia bylo podsypane
    nawozem suchym bydlecym i torfem ok 0,5 cm grubosci... tak mi doradzil
    jakis ogrodnik... ze w ten sposob ziemia sie uzyzni... hmmm.... chodzi
    mi o obsadzenie tego czyms zeby sie ukorzenilo i zaroslo, zeby bylo
    raczej 'bezobslugowe' :))) Czy cos polecicie ? w sumie do obsadzenia
    jest 5 skarp 2m wysokich i ok 20 m dlugich... no i zeby nie bylo to
    drogie... moge ew. wczesniej w domiczkach cos z nasion wychodowac,
    tylko co ? :/ srednio sie znam na tym... myslalem o obsadzeniu tak
    zeby np takimi pasami szly kwiatki takie jakies skalniakowe i ine
    rosliny...
    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-04-07 08:33:05
    Temat: Re: czym obsadzic skarpy ??
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > jest 5 skarp 2m wysokich i ok 20 m dlugich...

    Ja na razie zostawilem sprawe wszechmocnemu perzowi
    Mam podobne skarpy, a dokladnie to waly usypane z gliny na 130 cm,
    obsypanie nie za grubo ziemia.
    Na wierzch wsadzilem rosa rugosa i irge plozaca.

    Jak perz mi te waly umocni, to bede go punktowo wypieral i zastepowal czyms
    ciekawszym.

    pozdrawiam
    pluton