  • 1. Data: 2009-04-05 11:28:02
    Temat: nieudana okulizacja ?
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam

    Ubiegłego lata postanowiłem zaszczepić wiśnię. jeden okulant usechł a
    drugi się przyjął, ale... wygląda na pąk kwiatowy. Czy w takim wypadku
    coś z niego będzie?

    pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2009-04-05 11:33:30
    Temat: Re: nieudana okulizacja ?
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    cyklista pisze:
    > Witam
    >
    > Ubiegłego lata postanowiłem zaszczepić wiśnię. jeden okulant usechł a
    > drugi się przyjął, ale... wygląda na pąk kwiatowy. Czy w takim wypadku
    > coś z niego będzie?

    Kwiat?
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 3. Data: 2009-04-05 11:38:09
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Dnia 2009-04-05, nie o godzinie 13:33 +0200, JerzyN pisze:

    > Kwiat?
    > ;-)
    Ale pęd już z niego nie wyrośnie?

  • 4. Data: 2009-04-05 19:00:41
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    cyklista pisze:

    > Ale pęd już z niego nie wyrośnie?

    Czasami cuda się zdarzają, więc nie trać nadziei.
    Tym bardziej w Wielkim Tygodniu.
    --
    pozdr. Jerzy