  • 1. Data: 2009-04-05 00:42:32
    Temat: kolejność sadzenia warzyw
    Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    ma ktoś wypisane, które warzywa po których wolno a po których nie wolno
    sadzić? Jeśli po raz kolejny będę musiała grzebać w kilkudziesięciu
    książeczkach to się powieszę :-( Dlaczego to wszystko nie moze być w jednej?
    :-(

    --
    Pozdrawiam cieplutko
    Abigeil [z wrednym złośliwym sierściuchem]

  • 2. Data: 2009-04-05 00:57:21
    Temat: Re: kolejność sadzenia warzyw
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Abigeil wrote:
    > Witam,
    >
    > ma ktoś wypisane, które warzywa po których wolno a po których nie
    > wolno sadzić? Jeśli po raz kolejny będę musiała grzebać w
    > kilkudziesięciu książeczkach to się powieszę

    ja tylko wiem, że po piwie nie wolno wódeczki....
    a o kalarepach jakoś zapomniałem :(

    moon

  • 3. Data: 2009-04-05 08:59:13
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Abigeil napisał:

    > ma ktoś wypisane, które warzywa po których wolno a po których nie wolno
    > sadzić?

    http://pl.wikibooks.org/wiki/Ekoogrodnictwo/P%C5%82o
    dozmian/Zmianowanie

    a dalej masz o uprawie współrzędnej