  • 1. Data: 2009-04-03 20:59:41
    Temat: Czym zaprawić dymkę?
    Od: "zbyszu" <z...@o...pl>

    Mam problem. W hurtowni dali mi środek Super Homai 5 g i powiedzieli, że to
    jest do dymki. Jednak tam pisze, że 7 g jest na 100 g nasion.
    Jak, więc to jest? Można taką ilością zaprawić dymkę, czy tylko nasiona
    cebuli?
    Dzięki za odpowiedzi. Pozdr...
    Zbychu

  • 2. Data: 2009-04-03 21:53:39
    Temat: Re: Czym zaprawić dymkę?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "zbyszu" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest do dymki. Jednak tam pisze, że 7 g jest na 100 g nasion.
    > Jak, więc to jest? Można taką ilością zaprawić dymkę, czy tylko nasiona

    Najprostsza zaprawiarka to słój Twist-Off z nasypaną zaprawą i dymką
    obracany tak długo, az cała dymka będzie pokryta zaprawą.

  • 3. Data: 2009-04-04 05:21:18
    Od: "zbyszu" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    >Ok, dzięki, ale, czy te 5 g wystarczy do np. kilograma dymki? Czy może jest
    >tego za mało? Lub, co jeszcze istnieje do jej zaprawienia. Pozdr...
    Zbychu

  • 4. Data: 2009-04-04 18:01:24
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    zbyszu pisze:
    > Ok, dzięki, ale, czy te 5 g wystarczy do np. kilograma dymki? Czy może jest
    > tego za mało? Lub, co jeszcze istnieje do jej zaprawienia. Pozdr...

    Jeśli działa podobnie jak Funaben (dozowanie 4-6 g/kg) to powinno
    wystarczyć.
    --
    pozdr. Jerzy
    ---