  • Data: 2018-03-10 21:32:53
    Temat: coś mi zjadło żywopłot....
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    żywopłot z grabów. Mają z 5 lat.
    Już był ładny, gęsty....
    Z zeszłym roku ładnie się zazielenił i nagle na kilka drzewach (z około 500) uschły
    liście i potem całe drzewko... Potem kilka drzewek zapadło się w ziemi (zapadlisko na
    około 10cm). Jakoś temat zbagatelizowałem bo miałem jeszcze czym dosadzić.

    Dziś obchód wokół płotu.... i coś jest nie tak - co drugie drzewko (jak nie wiecej)
    złamane. Dzwigam jedno, dugie i widze, że to nie złamanie... tylko coś odgryzło
    korzeń od części naziemnej.... Wygląda to jak dzieło bobrów ale w mniejzej skali i
    odgryzione jest pod ziemią. Odryzione są zarówno cieńkie pnie jak i grubsze....
    grubości kciuka... Pod ziemią, wzdłuż żywopłotu jest również tunel - który wygląda
    jak od kreta ale szerszy.

    Kret to na pewno nie jest bo brak kopców.

    Jakaś nornica??? Czym to wytępić póki mam jeszcze część drzewek???

    uciu