  • 11. Data: 2009-02-02 00:20:06
    Temat: Re: czy coś można odliczyć?
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Nic takiego nie wymagają a zwroty VATu dostałem juz dwa(2007, 2008). Skąd
    > ten wymóg wziełeś?

    mam taką płytkę CD ze skarbówki (gratis dali:-)) i na niej jest, że trzeba:
    dziennik budowy, podanie o zwtot Vat z wyliczeniem ile, kopie faktur i
    oświadczenie o stanie zaawansowania robót w przypadku trwającej budowy,
    wprawdzie to ze dwa lata temu było, więc może nieaktualne :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 12. Data: 2009-02-02 06:53:48
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ja już większość zrobiłem, ale nie mogę skończyć aby to oddać do US, a ile
    > razy się pomyliłem :( szlag może człowieka trafić z ta papierkologią, acha
    > faktury trzeba skreować, wszystkie co na wykazie :(

    Nie wiem czy coś się zmieniło ale jak ja się w 2007 rozliczałem z Vatu to
    ktoś mi poradził żęby olać i pisać wszystko jak leci bo Panie w US i tak
    muszą pozycja po pozycji na fakturach sprawdzić. Ja w sumie zrobiłem to za
    nie ale coś w tym co mówią musi być, bo Panie część tego co ja wpisałem mi
    wykreśliły ale i same mi kilka pozycji dopisały i wyszedłem jeszcze na plus.

    --
    Tomasz

  • 13. Data: 2009-02-02 10:56:00
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > nie ale coś w tym co mówią musi być, bo Panie część tego co ja wpisałem mi
    > wykreśliły ale i same mi kilka pozycji dopisały i wyszedłem jeszcze na

    masz prawo się pomylić, jesteś tylko człowiekiem :-) a lista jest czasem
    mało jednoznaczna, ale jak wpiszesz wszystko jak leci, to trudno to uznać za
    pomyłkę i wtedy podpada to już pod wyłudzenie podatku...

    --
    pozdrawiam
    robert