  • 1. Data: 2011-04-22 06:47:15
    Temat: czym odstraszać psy, jakiś płyn/proszek
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    najbardziej chodzi o koła samochodowe
    jak już jeden podleje to już cała reszta musi

  • 2. Data: 2011-04-22 11:17:01
    Temat: Re: czym odstraszać psy, jakiś płyn/proszek
    Od: "Zennon" <Z...@U...invalid>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > najbardziej chodzi o koła samochodowe
    > jak już jeden podleje to już cała reszta musi

    Mocz lwa?

    Zennon

  • 3. Data: 2011-04-22 11:56:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zennon" <Z...@U...invalid> napisał w
    wiadomości news:201104221117.UTC.ioro3q$dut$1@tioat.net...

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mocz lwa?

    gdzie kupić?

  • 4. Data: 2011-04-22 12:10:22
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Zennon" <Z...@U...invalid> napisał w
    >wiadomości news:201104221117.UTC.ioro3q$dut$1@tioat.net...

    >gdzie kupić?

    W zoo.

    Kiedys bodajze w Szwecji siarka/zwiazkami siarki obsypywano drzewa, zeby psy nie
    obsikiwaly.
    Ponoc dzialalo, bo bezpanskie psy sie wyniosly :)

  • 5. Data: 2011-04-22 23:49:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 13:17:01 +0200, Zennon napisał(a):

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mocz lwa?

    Lepiej własny - o ile się jest samcem...

  • 6. Data: 2011-04-24 14:23:02
    Od: <d...@o...pl>

    > Mocz lwa?
    >
    > Zennon

    No, nie wiem, jak ktos ma psy myśliwskie to może być niezła zabawa :-D.

    D.

  • 7. Data: 2011-05-01 13:04:14
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Może karbid?
    Lub podłączyć generator wysokiego napięcia (kiedys majstrowano takie
    generatory na bazie cewek zapłonowych, żeby złodzieja odstraszyć jak
    samochód "kopie")?
    Jak kopnie psa po beretach, to się odzwyczai.

    -----