  • 1. Data: 2011-04-21 20:16:29
    Temat: nowa pralka
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Moja stara pralka AWG 680 (Whirlpool) dokonała zywota i muszę kupić nową.

    W sklepie są dostepne:
    1. AWE 6519/P (Whirlpool) http://cokupic.pl/produkt/Whirlpool-AWE-6519P (tą
    poleca sprzedawca)

    2. Mastercook PTE 1036

    3. Electrolux EWB 10525 W http://cokupic.pl/produkt/Electrolux-EWB-105205-W

    Zależy mi na:
    1. Pralka ładowana od góry
    2. Nie może tańczyc podczas wirowania. Mój stary AWG 680 czasem podskakuje
    przy 400 rpm, przy 700 - zapomnieć o wykorzystaniu tej prędkości.
    3. Program pranie ręczne czy coś w tym rodzaju
    4. dodatkowe płukanie (alergicy w domu :) )
    5. Regulajcja obrotów wirowania (ze względu na p. 2: przy niekorzystnym
    rozłożeniu ladunku w bebnie da się uzyć 250 obra, na 500 już może się
    pralka wyłączyć/zatańczyć. A 250 obrotów to i tak lepiej, niż brak
    wirowania

    Z w/w pralek bardzo mi się podoba funkcjonalność electroluxa ( skrócone
    programy, dodatkwe płukanie, ale.. wirówanie się zaczyna od 500 obrotów, a
    chciałbym 250-400. Górna granica dowolna :)

    Może ktos się podzielic doświadczeniami ? Z tego, co czytałem w necie to
    whirlpool nie cieszy się dobrą sławą...

  • 2. Data: 2011-04-21 20:19:03
    Temat: Re: nowa pralka
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    i jeszcze...

    przydałoby się pozycjonowanie bebna i (koniecznie!!) mozliwość wyprania
    kilku podkoszulków w adekwatnej do wielkości ładunku ilości wody.

    Koszt pralki: do 1500, wolałbym 1100