  • 11. Data: 2012-10-19 08:56:21
    Temat: Re: czym przesmarować betonowy taras
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 20:34:24 +0200, quent napisał(a):

    > właśnie położyłem na tarasie pierwszą warstwę tego izohanu. Nanosiłem ją
    > pędzlem

    Kup szczotkę do smoły i jazda, ja też pierwszą warstwę (akurat dysperbitem)
    ławy smarowałem pędzlem i myślałem, że zdechnę, to samo szczotką robi się
    100x szybciej.

    scruffty

  • 12. Data: 2012-10-19 09:04:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > właśnie położyłem na tarasie pierwszą warstwę tego izohanu. Nanosiłem ją
    > pędzlem ale drugą robię już wałkiem, bo pędzlem kładło się fatalnie ale
    > ponoć pierwszą trzeba pędzlem.

    Tak zalecają, pierwszą wcierać pędzlem.
    Drugą i trzecią warstwę nanosiłem szeroką szpachlą, tzw. piórem. Wylewałem z
    wiadra trochę i ósemkowymi ruchami szpachlą rozprowadzałem, znowu ulewałem i
    rozprowadzałem, aż całą powierzchnię pokryłem.

    No tu jest wskazany pośpiech.

    Marek

  • 13. Data: 2012-10-19 09:18:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > zamiatać zanim to wszystko pozasycha
    > Tylko pierwsze 5 minut fajnie się to nanosi, potem trzeba wcierać... ledwo

    I mieszaj co chwilę to co w wiadrze, bo inaczej będziesz samym piaskiem pod
    koniec robił. Ja mieszałem przed każdym ulaniem porcji na beton. W wiadrze
    rozrabiałem tego tylko tylko tyle ile wyliczyłem z zużycia na m2 aby pokryć
    jednorazowo całość a następnie odczekać klka godzin i nakładać kolejną
    warstwę.

    Marek

  • 14. Data: 2012-10-19 15:22:12
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > I mieszaj co chwilę to co w wiadrze, bo inaczej będziesz samym piaskiem
    > pod koniec robił.

    Tak, tak... zauważyłem właśnie, że szybko piach opada i także mieszałem
    przed każdym..... umoczeniem ;-)
    Zastanawiam się nad pacą... mam taką wiekszą po szpachlowaniu sufitów :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2012-10-19 15:24:08
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Kup szczotkę do smoły i jazda, ja też pierwszą warstwę (akurat
    > dysperbitem)
    > ławy smarowałem pędzlem i myślałem, że zdechnę, to samo szczotką robi się
    > 100x szybciej.

    Dysperbitem robiłem.
    Uwierz mi, ten izohan jest bardziej upierdliwy w nanoszeniu pędzlem.
    Dziś spróbuję wałkiem i szpachlą :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info