  • 1. Data: 2012-06-29 19:38:46
    Temat: czym szczelnie zatkać dziurę?
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    jak pisałem wcześniej, zalało mnie... woda pod styropianem w posadzce
    została osuszona, ale nie do końca, w szczelinach w posadzce, tam gdzie
    stoją (stały...) ściany szkieletowe dalej jest trochę wilgotno... oczywiście
    gipskartony i wełna z grzybkiem ze środka wywalone... pomyślałem sobie, że
    niech jeszcze tak odkryte sobie poschnie, a potem po prostu zalatam te
    dziury szczelnie, a pokrycie ścian zrobię juz od wysokości posadzki, jak
    nawet cos zostanie pod spodem, to zostanie na wieki...:-) i nie będzie miało
    wpływu na nowe ściany...
    teraz pytanie, czym wypełnić te szczeliny? czy jakimś betonem z dodatkami
    uszczelniającymi, czy może najpierw jakiś "glut" uszczelniający na spodzie,
    a potem normalnie beton? może są jakieś gotowce do podobnych zastosowań, ale
    niekoniecznie profi, czyli nie za drogie?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2012-06-29 23:04:15
    Temat: Re: czym szczelnie zatkać dziurę?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > spodzie, a potem normalnie beton? może są jakieś gotowce do podobnych
    > zastosowań, ale niekoniecznie profi, czyli nie za drogie?

    Moze cos z firmy Hydrostop ci pomoze? Polska firma i ceny jak pamietam mieli
    rozsadne.

  • 3. Data: 2012-07-01 11:07:26
    Od: w...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 19:38:46 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
> [...]
    > a potem normalnie beton? może są jakieś gotowce do podobnych zastosowań, ale
    > niekoniecznie profi, czyli nie za drogie?

    Firma Remmers, niestety droga