  • 1. Data: 2010-01-15 01:09:26
    Temat: deska sedesowa wolnoopadająca
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    desek zwykłych w różnych deseniach i barwach bez liku, a
    wolnoopadające tylko białe :-)...
    a ja szukam coś w soczystej zieleni, niejednolita, tylko w jakiś ładny
    motyw, może widział ktoś coś podobnego?...

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-01-15 13:18:36
    Temat: Re: deska sedesowa wolnoopadająca
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 15 Sty, 02:09, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > desek zwykłych w różnych deseniach i barwach bez liku, a
    > wolnoopadające tylko białe :-)...
    > a ja szukam coś w soczystej zieleni, niejednolita, tylko w jakiś ładny
    > motyw, może widział ktoś coś podobnego?...

    Google?:
    - Deska wolonoopadająca Roca Hall A801622004 kolor biały Dostępna
    również w kolorach.
    - ROCA AMERICA deska wolnoopadająca kolor czereśnia A801492M14
    - http://www.armadeo.pl/lazienka/ceramika/deski-wc/des
    ka-sedesowa-wolnoopadajaca-giralda-roca.html
    nawet jest podgląd kolorów.

    Wniosek - jeżeli w ogóle kolor to ROCA -> http://www.roca.pl/
    tam masz katalog i telefony - jak nie mają - zostaje ci lakiernik.

  • 3. Data: 2010-01-15 16:31:41
    Od: Monika Z <m...@g...com>

    On 15 Sty, 14:18, Moorek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
    kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
    pieniędzy. Decyzja należy jednak do Ciebie.

  • 4. Data: 2010-01-15 17:31:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Monika Z napisał(a):
    > Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na kilka m-cy a
    > potem robi się normalną deską
    Tak samo pomyślałem jak zobaczyłem ją u znajomego w domu.
    Może wytrzyma więcej jak kilka miesięcy, bo pewnie jest tak
    jakaś gwarancja, ale nawet jak by miała paść po roku lub
    dwóch to też IMHO szkoda kasy.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-01-16 12:19:08
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > również w kolorach.
    > - ROCA AMERICA deska wolnoopadająca kolor czereśnia A801492M14

    to też nie to... wszystkie jednak w mało odważnych, jednolitych,
    pastelowych odcieniach, a mi chodzi o jakieś konkretniejsze wzory,
    może nie o muszelki, czy widoczek karaibski, ale nie jednolitą

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-01-16 16:54:12
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > jakaś gwarancja, ale nawet jak by miała paść po roku lub
    > dwóch to też IMHO szkoda kasy.

    > No a co z gwarancją? skoro "kilka miesięcy"...
    R.

  • 7. Data: 2010-01-16 21:57:51
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Monika Z" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
    > kilka m-cy a potem robi się normalną deską,

    nie bardzo rozumiem co oznacza, że 'robi się normalną deską' - spłukuje się
    czy jak? Plakatówkami przecież nie zrobili hę? Deskę się myje ale się po
    niej ani nie chodzi (nie za wiele przynajmniej, paraprtówki pomijając) -
    więc jakby to miało być? jako sanki ktoś uzywał ? ;p

    a do miski WC Dama Senso chyna nie ma kolorów ... może ktoś potwierdzić?

  • 8. Data: 2010-01-16 21:59:29
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > pastelowych odcieniach, a mi chodzi o jakieś konkretniejsze wzory,
    > może nie o muszelki, czy widoczek karaibski, ale nie jednolitą

    kupić wolnospadające zawiasy (po ile istnieją - szukałam i nie znalazłam) i
    dokręcić swoją ulubiną deskę.
    niestety oryginalne nie wygląją, jakby się dały wymontować (a może wystarczy
    je wybić z tej ceramiki czy tam plastiku, w którym są zatopione?)?

  • 9. Data: 2010-01-17 18:45:38
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 15 Sty, 17:31, Monika Z <m...@g...com> wrote:
    > Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
    > kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
    > pieniędzy.

    Pewnie w sklepie nie mieli - odradzili bo nie chcieli się chrzanić w
    zamówienia.

    Ja mam deskę wolnoopadającą z Lidla - dodatkowo jest deska z małym
    otworem dla dziecka.
    Używamy już ze 2 lata i działa a była to ta z najtańszych - powyżej
    50zł nic się nie psuje a prędkość opadania się nie zmienia.
    Klapa dziecka jak i zakrywająca mają osobne spowalniacze więc full
    komfort niecko nie przytrzaśnie paluszków.

    Ogólnie polecam - jak masz chłopa który klapie deską to przy tej nie
    ma problemu z hałasowaniem.

  • 10. Data: 2010-01-17 19:49:29
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Klapa dziecka jak i zakrywająca mają osobne spowalniacze  więc full
    > komfort niecko nie przytrzaśnie paluszków.

    o to to... , właśnie o dziecko mi chodzi :-)
    chciałem kupić ładną deskę, ale cholernie ciężka, nawet cięższa od
    oryginalnej i wyobraziłem sobie, jak to spada na rękę, to i moja
    dorosła odniosła by pewnie obrażenia,
    a z Lidlem jest problem, bo jak czasem coś ciekawego się tam pojawi,
    to potem znika i nie ma tego nigdzie indziej :-( (BTW ostatni hit z
    lidla - eiswein za 29 PLN rewelacja :-)) ), pewnie takiej dualnej
    deski nie dostanę, a nigdzie takiej nie widziałem, może w sieci ktoś
    widział

    > Ogólnie polecam - jak masz chłopa który klapie deską to przy tej nie
    > ma problemu z hałasowaniem.

    u mnie baba deską chlapie, ja (chłop) tradycyjnie zostawiam
    podniesioną :-)

    pozdrawiam
    s_13