  • 1. Data: 2010-01-14 21:22:24
    Temat: gumki w prysznicu
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    w dośc dużej tarczy (ze 150 otworków) mam gumki, które po pół roku zaszły
    kamieniem i teraz woda z tej deszczowni zamiast robić deszcz sika w
    przeróżne strony a z niektórych wogóle nie leci,
    czym to potraktować, że by nie uszkodzić gumek?
    cif activ power takie białe mleczko kupiłem i zastanawiam się czy nie zeżre
    gumek,
    próbowałem gumki naginać, rozkruszać na nich kamień ale to żmudna i mało
    efektywna robota..

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2010-01-14 23:10:19
    Temat: Re: gumki w prysznicu
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > przeróżne strony a z niektórych wogóle nie leci,
    > czym to potraktować, że by nie uszkodzić gumek?

    odkamieniacz za 99 groszy saszetka, rozpuszczasz w garnku z wrzątkiem,
    odkręcasz słuchawkę i wrzucasz ją do gara, bełtasz, bełtasz i co tam
    jeszcze, aż dokładnie kamień się rozpuści, problemem mogą być jego
    większe warstwy w środku, zatykające otwory...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-01-15 00:19:32
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "ia" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeżre gumek,
    > próbowałem gumki naginać, rozkruszać na nich kamień ale to żmudna i mało

    Gorącą wodą z kwasem cytrynowym. Wymoczyć przez 20 minut i przejdzie.
    pilnować by cały czas była ciepła bo temperatura jest tu katalizatorem.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-01-15 07:44:07
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-01-15 00:10, s_13 pisze:

> [...]
    > jeszcze, aż dokładnie kamień się rozpuści, problemem mogą być jego
    > większe warstwy w środku, zatykające otwory...

    Albo kwasek cytrynowy za 0,40 saszetka - skłąd ten sam :D

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2010-01-15 13:28:38
    Od: kw <k...@g...com>

    On 14 Sty, 22:22, "ia" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > gumek,
    > próbowałem gumki naginać, rozkruszać na nich kamień ale to żmudna i mało

    Spray o nazwie Fist z biedronki :) rozpusci ten kamien ekspresowo a
    przyda się potem także do innych miejsc, które zachodzą kamieniem
    (krany, brzegi wanny, prysznica itd).