  • 21. Data: 2009-12-13 21:46:51
    Temat: Re: do (glownie;) marko1a -> podlogowka i temperatury
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Gru, 16:33, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:

    > Nie. Jest prosty zapis:
    > "3.1.8. Odbiorca moze wystapic o zmiane grupy taryfowej nie czesciej niz raz na 12
    miesiecy"

    > Wczesniejsza zmiana jest mozliwa tylko przez cesje umowy (np. na malzonka) albo jej
    wypowiedzenie i ponowne przylaczenie. Czyli za cene oplaty przylaczeniowej.

    A. No ja swojej umowy jeszcze nie czytalem ale tak czy siak -
    popelnili blad. Dzisiaj do mnie doszlo, ze wzieli pod uwage moj
    pierwszy wniosek (ten o taryfe budowlana) bo i kwota przedplat i
    taryfa sie zgadzaja. Tylko moc wieksza. Dziwne to. Pewnie tamten
    wniosek ktos zgubil albo co? :) Jutro to wyjasnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2009-12-14 09:46:18
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    > Tomek - sorry ale odpisywalem na Twojego posta dobre 20 minut,
    > wywalilem niezly elaborat i zamiast "wyslij" kliknalem "anuluj" !!

    Nauczony podobnymi doswiadczeniami wyrobilem sobie nawyk - co jakis czas
    CTRL+A i CTRL+C a juz na pewno na koncu pisania ;)