  • 1. Data: 2010-02-06 14:29:40
    Temat: docieplenie piwnicy - kogo pytac
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    Planuje w tym roku rozkopac, wysuszyc i zaizolowac i docieplic mury w ziemi
    domku jednorodzinnego, przedwojennego.

    Pytanie:
    Kogo wybrac do wskazania techniki izolowania i docieplenia i wykonania
    tego.Chodzi mi o profil firmy, ktorej szukac w okolicy/internecie czy wsrod
    znajomych.
    Czy to "uslugi ogolnobudowlane" czy "docieplenia i remonty" czy cos innego -
    bo chyba nie architekt.
    Jak techniki dziisj sa stosowane do zaizolowania przed wilgocia i
    termicznie?

    Poza tym chce dowiedziec sie o tym jak najwiecej zanim zaczne rozmawiac z
    kimkolwiek i szukam stron, ktore na tym temacie sie skupiaja.

    Dom jest przedwojenny z cegiel. Teren jest z ogrodem, "Podloga piwnicy" jest
    powyzej poziomu ulicy odleglej o 4 metry (do domu wchodzi sie po schodach,
    Teren od ulicy podnosi sie. Problemow z "woda w ziemi" raczej nie ma.

    Bede wdzieczny za kazda sugestie i pomoc.

    Pozdrawiam
    Franc

  • 2. Data: 2010-02-06 15:29:24
    Temat: Re: docieplenie piwnicy - kogo pytac
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    Sporo o osuszaniu, izolacji poziomej i pionowej - znajdziesz na
    www.osuszaniemuru.pl
    Arek

  • 3. Data: 2010-02-06 16:11:51
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    > Sporo o osuszaniu, izolacji poziomej i pionowej - znajdziesz na
    > www.osuszaniemuru.pl
    > Arek

    Dzieki wielkie za szybka odpowiedz. Swietna strona. Wlasnie czegos takiego
    szukalem

    Pozdrawiam
    Franc

  • 4. Data: 2010-02-07 08:25:13
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "DigTel" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > Sporo o osuszaniu, izolacji poziomej i pionowej - znajdziesz na
    > www.osuszaniemuru.pl
    > Arek

    Jak wyglada robienie nowej posadzki w piwnicy? Jakie powinny byc etapy
    przygotowania do takiej operacji? Ile to trwa i jakie sa koszty?

    --
    F.

  • 5. Data: 2010-02-07 23:40:19
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "franc" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > jest powyzej poziomu ulicy odleglej o 4 metry (do domu wchodzi sie po
    > schodach, Teren od ulicy podnosi sie. Problemow z "woda w ziemi" raczej

    Skąd jesteś? mogę polecić osobę/firmę, która poprowadzi takie prace. Wykonać
    możesz to sam, lub zatrudnić kogokolwiek. W zeszłym roku mój kolega sam
    wykonał osuszenie i izolację poziomą w przedwojennym domu pod okiem tego
    fachowca.

    --
    Bartek