  • 1. Data: 2010-01-03 20:27:55
    Temat: działka nie do zabuowy wedlug planu zagospodarowania przestrzennego
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jestem posiadaczem jednej działki gdzie nie możne byc zabudowa wedle planu
    zagospodarowania przestrzennego (oznaczona jest jako łąka, niby jako
    przewietrzenie miasta). Działka jest zaraz przy głównej drodze, idzie przez
    nią ciek wodny. Od czego rozpocząc przekwalifikowanie działki na budowlaną?

  • 2. Data: 2010-01-04 09:37:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewietrzenie miasta). Działka jest zaraz przy głównej drodze, idzie
    > przez nią ciek wodny. Od czego rozpocząc przekwalifikowanie działki na

    Od złożenia wniosku o zmianę przeznaczenia w nowym planie zagospodarowania
    przestrzennego i czekania jakieś pewnie kilknaście/kilkadziesiąt lat.

  • 3. Data: 2010-01-04 14:25:21
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Od złożenia wniosku o zmianę przeznaczenia w nowym planie zagospodarowania
    > przestrzennego i czekania jakieś pewnie kilknaście/kilkadziesiąt lat.

    Dokładnie tak. Plan jest święty. Możesz czekać do dalszego planu. Przed
    kupnem zajrzałeś do planu/studium?

    MS

  • 4. Data: 2010-01-04 14:35:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Boombastic" <b...@p...onet.pl> writes:

    > Od złożenia wniosku o zmianę przeznaczenia w nowym planie
    > zagospodarowania przestrzennego i czekania jakieś pewnie
    > kilknaście/kilkadziesiąt lat.

    Albo i kilkaset...

    MJ