  • 1. Data: 2010-01-03 15:50:55
    Temat: mapa hydrogeologiczna
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Witam,

    Na potrzeby planowania studni głębinowej ew. pompy ciepła w przyszłości chcę
    zerknąć na mapę hydrogeologiczną w interesującej mnie okolicy - arkusz 815,
    mam na myśli rozmieszczenie, głębokość i jakość warstw wodonośnych.

    Jak to zrobić, rozumiem że dostęp do takich informacji jest płatny, ale
    jak - czy da się gdzieś wykupić dostęp przez internet, czy trzeba gdzieś
    iść, a jeśli to gdzie?

    Byłem na stronie PGI ale tam informacje są tak podane że nic nie rozumiem.

    MS

  • 2. Data: 2010-01-03 18:49:14
    Temat: Re: mapa hydrogeologiczna
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>