  • 21. Data: 2020-01-16 20:06:05
    Temat: Re: fotowoltanika - ostatnie podejście
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Liściasty nie obrażaj się. Nie mam pomysłu na rozwiązanie Twojego problemu więc sobie
    żartuję.
    Tutaj niestety może okazać się, że nie mam wyboru i będę musiał postawić panele bo
    niczego innego (prądu) nie dostanę. Sąsiad już 3 rok walczy i poddał się. Stawia
    panele bo nie ma szans na podłączenie. Działkę ma w Parku Naturalnym i gmina mówi mu:
    NIE. Nie będą psuć krajobrazu więc już zaczął obliczać ile mu trzeba. U mnie na razie
    nie ma żadnego problemu bo jestem jeszcze na etapie kupowania działki ale słup z
    transformatorem stoi w niebezpiecznej odległości i może okazać się, że postawienie
    paneli będzie tańsze niż ciągnięcie linii. Dlatego tak bardzo mnie to interesuje. Na
    dopłaty nie mam żadnych szans (jeśli one w ogóle tu występują).

  • 22. Data: 2020-01-16 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > Już to ktoś robi. Grzejniki elektryczne w postaci kompów podpięte do
    > internetu. Ktoś tam sobie obliczenia wykonuje a ciepło zostaje w
    > chałupie :>

    Kumpel kiedys kopiac bitcoiny suszył w ten sposób jednoczesnie piwnice...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 23. Data: 2020-01-16 21:16:47
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kumpel kiedys kopiac bitcoiny suszył w ten sposób jednoczesnie piwnice...

    A nie lepiej bitcoiny kopac w piwnicy? Ja nie widziałem ale kolego widział jak ktoś
    gotował frytki na oleju w którym zanurzony był komputer. Podobno.

  • 24. Data: 2020-01-16 21:26:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Kumpel kiedys kopiac bitcoiny suszył w ten sposób jednoczesnie piwnice...

    A ilu było takich, których suszyło przy kopaniu piwnicy!

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2020-01-16 21:27:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > A nie lepiej bitcoiny kopac w piwnicy?

    Kopiąc w piwnicy można naruszyć fundamenty,
    a wtedy nieszczęście gotowe.

    --
    Jarek