  • 21. Data: 2010-09-30 08:50:56
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    PeJot <P...@0...pl> napisał(a):

    >Zapewne kiepskiej jakości materiał stał się porowaty ( na skutek korozji
    >krystalicznej ), albo popękał ( na skutek różnic temperatur ). W
    >szczelinach gniją resztki żywności których nie da się domyć.

    Zwlaszcza, jak nie uzywa sie zmywarki a recznie szoruje.

  • 22. Data: 2010-09-30 08:53:34
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:i81h8q$6nh$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapewne kiepskiej jakości materiał stał się porowaty ( na skutek korozji
    > krystalicznej ), albo popękał ( na skutek różnic temperatur ). W
    > szczelinach gniją resztki żywności których nie da się domyć.

    Wystarczy użyć sody (wodorotlenku sodu) - wsypać trochę granulek, płatków
    czy kryształków (w zależności od postaci handlowej).

  • 23. Data: 2010-09-30 09:16:29
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Zaleta tych ikeowskich to jeszcze bezproblemowe dzialanie na indukcji,
    > czego
    > nie mozna powiedziec o wielu "high-endowych", w ktorych sie okazuje ze do
    > indukcji to tylko model XXX za dodatkowe $$$ :>

    O których piszesz?
    365+ mają pokrywki blaszane.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2010-09-30 09:39:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 07:50:16 +0200, I.Tichy napisał(a):

    > Poczytaj np. o Berghoffie. Tam nic nie rdzewieje a garnki po latach wygladaja
    > jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie wytrzyma
    > eksloatacji w dobrym stanie zbyt dlugo.

    Nie kupuję na targu. A Berghoff to żadna marka jak dla mnie.

  • 25. Data: 2010-09-30 10:57:35
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Nie kupuję na targu. A Berghoff to żadna marka jak dla mnie.

    Jak nie na targu, to gdzie tam kupujesz; nie rozumiesz, ze miejsce nie ma znaczenia
    tylko fakt,
    ze dokonalas zlego zakupu, skoro ci woda zostaje w garach ze szklem? kupilas KIEPSKIE
    GARNKI.
    Nie ma tez znaczenia, co sadzisz o Berghoffie (mialas w ogole ich garnki?),
    poniewaz niezaleznie od twojej opinii nie ma problemow z pokrywakami tej firmy.
    Czy cos jest niejasnego dalej?

  • 26. Data: 2010-09-30 11:11:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 12:57:35 +0200, I.Tichy napisał(a):

> [...]
    > poniewaz niezaleznie od twojej opinii nie ma problemow z pokrywakami tej firmy.

    Jak długo używasz Berghoffa? Bo ja mam od 25 lat do dziś moje pierwsze
    stalowe cienkościenne chińskie garnki marki "555" z uchwytami z prawdziwego
    ebonitu i są w świetnej formie, niezniszczalne, śrubki przy pokrywkach nie
    podległy naruszeniu, a inne, sprzed 5 lat, znanej marki, potraciły uchwyty,
    powgniatały się im te warstwowe denka itp. Obecnie prócz tych pierwszych
    chińskich staruszków tylko Tescoma mnie satysfakcjonuje. Tescomę mam i
    intensywnie używam aż piszczy od jakichś 10 lat - zero zmian fizycznych.
    Oraz patelnie Zelmera.

  • 27. Data: 2010-09-30 11:22:45
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "PeJot" <P...@0...pl> wrote in message

    > Wystarczy użyć sody (wodorotlenku sodu) - wsypać trochę granulek, płatków
    > czy kryształków (w zależności od postaci handlowej).

    Stal KWASOODPORNA (do spozywki gatunek minimum 316, 316L, wg innej
    nomenklatury 0H18N9, 1H18N9T, 00H22M24TCu) nie jest zbyt odporna na
    dzialanie zasad

  • 28. Data: 2010-09-30 11:26:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Stal KWASOODPORNA (do spozywki gatunek minimum 316, 316L, wg innej
    > nomenklatury 0H18N9, 1H18N9T, 00H22M24TCu) nie jest zbyt odporna na

    Takie są skutki dyskusji z debilem.
    Dodam jeszcze, że tylko kompletny idiota mógłby poradzić używanie
    wodorotlenku sodu do ręcznego mycia naczyń. Taka chemia to tylko w zmywarce,
    ale tam już proszek zawiera agresywne środki.

  • 29. Data: 2010-09-30 11:35:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 13:26:45 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Takie są skutki dyskusji z debilem.
    > Dodam jeszcze, że tylko kompletny idiota

    Powiedz mi, człowieku, ty już tak masz cały czas? Nie szkoda ci żywota?

  • 30. Data: 2010-09-30 12:29:31
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Jak długo używasz Berghoffa?

    Nie uzywam, jak mozna wniesc z tego watku, ktory sam zaczalem,
    zamierzam sie na cos zdecydowac. Ale Bergoffa ma troche znajomych
    no i na sieci opinie sa pochlebne, a przynajmniej nikt nie narzekal na
    cieknace pokrywki (co innego termometry, tu opinie sa podzielone)

> [...]
    >ebonitu i są w świetnej formie, niezniszczalne, śrubki przy pokrywkach nie

    25 lat to inna epoka. Do dzis u rodziny pracuje 30 letna lodowka Mińsk.
    Nie mozna porownywac produktow sprzed lat z tym produkowanymi dzis.

> [...]
    >chińskich staruszków tylko Tescoma mnie satysfakcjonuje. Tescomę mam i
    >intensywnie używam aż piszczy od jakichś 10 lat - zero zmian fizycznych.

    Ja nie mam ani Tescomy, ani Berghoffa, ani Gerlacha, dlatego zbieram opinie.
    O Berghoffie opinie zebralem i wiem, ze jest warty swojej ceny, ale o Garlachu nie
    wiem
    ciagle nic konkretnego. Dlatego tez szukam informacji na internecie, bo jak wiadomo
    kazdy swoje
    chwali, ale jak juz sie przewali setki postow i forow, to jakies wnioski mozna
    wyciagnac.
    Ale czasami milo jest pogadac tez o czyms zbieznym, niekoniecznie dotyczacym stricte
    tematu
    watku.