  • 101. Data: 2020-01-25 13:09:39
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 11:31, WS pisze:

    > tak, tylko to za komuny bylo ;) Zimy -20 pamietam, tylko wtedy nie dosc, ze
    grzejniki NIGDY nie byly gorace, to co chwile pradu brakowalo i farelka dogrzac sie
    nie dalo...

    "Proszę chwilowo o spokój, gdyż ADM do mnie dzwoni! Słucham pani kierowniczko.
    Tak jest... Pani kierowniczko... Pani kierowniczko, ja to wszystko rozumiem... Ja
    rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima to musi być zimno, tak? Pani
    kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury! Czy ja palę? Pani kierowniczko!
    Ja palę przez cały czas! Na okrągło! Nie no, nie ma za co. Moje uszanowanie dla
    pani kierowniczki! Moje uszanowanie!"

  • 102. Data: 2020-01-25 13:25:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Uzytkownik pisze tak:

    > Dlatego, że instalacjami w ścianach nie da się pochwalić przed
    > znajomymi, sąsiadami i rodziną. Poza tym żaden sąsiad czy członek
    > rodziny nie pozazdrości nowych przewodów, a płytki i owszem.

    hehe święta prawda

    - kim jest Twój zięć Jadzia?
    - projektuje moduły RF w satelitach gps
    - aha. Mój jest piekarzem. W kościele siedzi w pierwszej ławce.

    ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.