  • 1. Data: 2013-04-26 22:40:54
    Temat: gniazdo do ładowania auta
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    Robię mały remont nawierzchni przed domem. Zastanawiam się czy w
    przyszłości nie kupię elektrycznego auta. Zastanawiam się czy nie
    postawić jakiegoś słupka do ew ładowania.

    Macie jakieś namiary na tego typu produkt ? Tak poszukuje i generalnie
    mało tego jest jeżeli chodzi o produkt specjalistyczy tego typu.

  • 2. Data: 2013-04-26 22:57:59
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 22:40:54 UTC+2 użytkownik Mruk napisał:
> [...]
    >

    > Macie jakieś namiary na tego typu produkt ? Tak poszukuje i generalnie
    >
    > mało tego jest jeżeli chodzi o produkt specjalistyczy tego typu.

    Puść kabel 5x10m2/1000V. Jak sobie kupisz elektryczniaka to gniazdo do niego
    dostaniesz.

  • 3. Data: 2013-04-27 10:55:49
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-04-26 22:57, k...@g...com pisze:

    > Puść kabel 5x10m2/1000V. Jak sobie kupisz elektryczniaka to gniazdo do niego
    dostaniesz.

    5x10mm? Hmm... Trochę dużo :)

  • 4. Data: 2013-04-27 11:52:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 10:55:49 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
    > 5x10mm? Hmm... Troch� du�o :)

    kogutek sugeruje ze w przyszłosci akumulator bedzie sie ładowało 5 minut sporą mocą
    :-) Tylko nie wiem czy instalacja domowa wydoli 60kW :-)

    b.

  • 5. Data: 2013-04-27 13:01:22
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Mruk wrote:
> [...]
    >
    > Macie jakieś namiary na tego typu produkt ? Tak poszukuje i generalnie
    > mało tego jest jeżeli chodzi o produkt specjalistyczy tego typu.

    kabel podprowadzić można, oznaczyć kostkę pod którą to to leży zakopane (mufa
    na koniec) i czekać... myślę że sie postarzejesz, a z tym slupkiem to mnie
    rozbawiles, kup , pewnie sa za 5000, postawisz sobie i bedziesz na niego
    patrzyl i do niego wzdychal a ten bedzie rdzewial i czekal na lepsze czasy.

  • 6. Data: 2013-04-27 14:10:13
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Zastanawiam się czy nie
    > postawić jakiegoś słupka do ew ładowania.

    Do ladowania, to niekoniecznie. Autka elektryczne nie maja szans za
    naszego zycia ze wzgledu na smieszna gestosc energii w akumulatorach.
    Ale to OT, natomiast prad sie przydaje np. do grzalki w silniku, prac
    ogrodowo-domowych itp.
    U siebie gniazdo zrobilem na ogrodzeniu przy okazji dociagniecia pradu
    do napedu bramy i jest na slupku tegoz ogrodzenia. Co do gniazda to nie
    polecam zwyklych z klapka, tylko takie "gumowane" do ogrodow wlasnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-04-27 14:42:59
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 14:10:13 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Jak ktoś bogaty z domu to nie musi czekać 50 lat na samochód elektryczny. jak będzie
    miał kaprys to za tydzień może mieć.

  • 8. Data: 2013-04-27 15:15:18
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jak ktoś bogaty z domu to nie musi czekać 50 lat na samochód elektryczny. jak
    będzie miał kaprys to za tydzień może mieć.

    Co nie bedzie mialo zadnego wplywu na efektywnosc akumulatorow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2013-04-27 15:54:46
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 22:40:54 UTC+2 użytkownik Mruk napisał:

    Mój znajomy przerabia auta z napędem spalinowym na elektryczne i ładowanie jego
    własnego samochodu (akumulatora) wygląda tak, że wyciąga z miejsca , gdzie był wlew
    paliwa, normalny kabel zakończony standardową wtyczką. Dzięki temu może sobie ładować
    w każdym miejscu: na zakupach (w Makro dla stałego klienta ochroniarz podaje oknem
    przedłużacz), u cioci na imieninach, na parkingu z budki ochroniarza.

  • 10. Data: 2013-04-27 16:07:24
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    jednym slowem gosc jedzi za darmo, i tak pod makro spedza 2-4h, kity wciskasz
    :-)

    Jedyny sens to gniazdko do 'webasto' elektrycznego, kilka firm to robi. Jak
    ktos nie ma garazu to tak moze rozmrazac auto i usuwac snieg (konieczna grzalka
    w silniku i taka nazwijmy to specjalna suszarka w aucie).