  • 1. Data: 2010-04-23 19:47:58
    Temat: grzejąca lodówka
    Od: "tom" <g...@T...onet.pl>

    Czy grzanie się lodówki (z przodu) pomiędzy komorą lodówki a komorą
    zamrażarki (są oddzielne drzwi) jest objawem zużycia czy uszkodzenia
    jakiegoś elementu? Zauważyłem przy tej okazji problem z zamykaniem drzwiczek
    zamrażarki, które nie chcą się "zassać".
    [grzanie takie pojawiło się po 2 latach używania, chodzi o boscha]
    Miał ktoś może podobne objawy?
    Ewentualny serwis niestety pogwarancyjny :(
    pozdrawiam
    tom.

  • 2. Data: 2010-05-17 06:22:14
    Temat: Re: grzej?ca lodówka
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "tom" <g...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy grzanie się lodówki (z przodu) pomiędzy komor? lodówki a komor?
    > zamrażarki (s? oddzielne drzwi) jest objawem zużycia czy uszkodzenia
    > jakiego? elementu? Zauważyłem przy tej okazji problem z zamykaniem
    > drzwiczek zamrażarki, które nie chc? się "zassać".
    > [grzanie takie pojawiło się po 2 latach używania, chodzi o boscha]
    > Miał kto? może podobne objawy?
    > Ewentualny serwis niestety pogwarancyjny :(
    > pozdrawiam
    > tom.

    Polecam przeczytać instrukcję. Tam jest ten problem opisany.

    Jeśli Ci się nie chce czytać instrukcji, to mi się nie chce odpowiadać...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/