  • 131. Data: 2016-09-28 23:06:36
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-28 o 14:41, Kżyho pisze:

    > Owszem, ewoluowały o tyle, że zamiast ściśle normy kodowania polskich
    > znaków iso 8859-2, dopuszcza się w tej chwili i szeroko stosuje UTF8.
    > Ale to nie oznacza ogólnie wolnej amerykanki...

    Ja piszę o standardach w ogóle.

    A dziś w Internecie standardy tworzą gugiel i fejsbuk.

  • 132. Data: 2016-09-28 23:24:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > Ja piszę o standardach w ogóle.
    >
    > A dziś w Internecie standardy tworzą gugiel i fejsbuk.

    naprawdę? chyba u dzieci dzieci neostrady

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2016-09-28 23:36:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-28 o 16:08, Kris pisze:

    > Kwestia przyzwyczajenia.

    No z tym nie dyskutuje.

    > A jak piszesz z różnych komputerów/urządzeń to chyba najwygodniejsza opcja.

    To prawda. Dlatego napisalem, ze dobre podczas jazdy na rowerze. Znaczy
    dedykowanych narzedzi brak, wiec korzystamy z protezy.

    > Nic nie instalujesz, logujesz się do google i na każdym urządzeniu masz wszystko
    zsynchronizowane.

    Az tak to ja nie korzystam. Wszelkim dostawcom wszystkiego w jednym
    serdecznie dziekuje. Rozumiem przedstawicieli handlowych, ale zeby tak
    prywatnie to nie.

    > Też za usługami google ogólnie nie przepadam ale odkąd jakiś tam serwer zamknięto i
    mój program przestał obsługiwać grupy dyskusyjne przesiadłem się na google. Teraz nie
    wyobraża sobie powrotu do obsługi grup za pośrednictwem jakiegoś programu-
    instalowanie, konfigurowanie itp. Tu akurat wg mnie google jest najwygodniejsze.

    Atman (news.atman.pl) dziala od lat. Nie widze zadnego problemu w
    skonfigurowaniu raz czytnika poczty i grup w jednym. Nawet moj telefon
    "widzi" maile te same co na kompie. To co zrobie na telefonie robi sie
    na kompie i odwrotnie. Choc ta funkcja nieco mnie wqr. i zastanawiam sie
    jak to zmienic, zeby w telefonie miec to co istotne mobilnie a na kompie
    to czego potrzebuje siedzac wieczorem. Ale mniejsza o to. Da sie bez
    problemu. Chronologia, czytanie, odpisywanie i pamietanie
    niedokonczonych postow jest o niebo lepsze jak w protezie googlowej.
    Poczte tez czytasz przez www?

    > No i wygodne czytanie bo cytaty nawet nie poprzycinane sa estetycznie ukryte.

    Moim zdaniem to wada. W ilosci postow nie trzeba szukac zrodla, tylko
    masz wszystko wyzej. To co Kogutek uwaza za zalete w formie listu do
    cioci w rozmowie z wieloma osobami zupelnie sie nie sprawdza. No ale nie
    przetlumaczysz. Czlek ma swoje lata i niezrozumiala radosc z bycia
    przeciw tak samo jak w wieku nastu lat. Trudno. Tacy tez sa. Ostatecznie
    nikt nie jest idealny.

    > Kilkanaście dni temu "miły" gość o nicku użytkownik nawet wrzucał screen na którym
    było widać jak estetycznie i wygodne do czytania są posty w gogle groups;)

    Tego sie nie czepiam. Laseczke na to klade, choc dinozaurem netu jestem.
    Przy okazji zwolennikiem netykiety tez. Ale nie upieram sie. Uwazam, ze
    ilosc uzytkownikow na grupach jest wazniejsza od sztywnych zasad ktore
    (nie pojmuje czemu prawde mowiac) stanowia dla nich problem. Ale niech
    im bedzie. Jak to daje im szczescie to ja ciesze sie z nimi.

    > Od ładnych kilku lat już.
    > Na Lawe to kiedyś działało jak płachta na byka i to też zaleta była;)

    A Lawa.. Tu usmiech radosci toleruje kazde nagiecie zasad. :-)

    Pozdro.. TK

  • 134. Data: 2016-09-28 23:44:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-28 o 23:24, masti pisze:

    > naprawdę? chyba u dzieci dzieci neostrady

    Może Ci się to nie podobać i możesz ich nazywać jak chcesz ale jak
    korzysta z tego(google i facebook) kilka miliardów ludzi, to de facto
    oni narzucają standardy.

  • 135. Data: 2016-09-29 11:12:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Sep 2016 08:55:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Otoz u mnie sie nie da.

    Skoro u mnie się da, to u ciebie też się da. Czytnik i edytor jest u
    wszystkich _identyczny_ więc przestań przynudzać i usprawiedliwiać swoją
    niewiedzę i ignorancję.

    > Ma to logiczne uzasadnienie.

    Tylko twoim dwuwymiarowym świecie.

    > Jak bys do kogos odpisywal zwykly list, taki na papierze.
    > To tez bys przepisywal co ciocia napisala?
    > I bys po przepisaniu odpowiadal? Odpisuje konkretnej
    > osobie pod tym co napisala. W takiej sytuacji nie ma potrzeby cytowania.

    Ale ty nie piszesz do JEDNEJ osoby, tylko na grupy dyskusyjne do WIELU
    osób. Niektórzy nie korzystają z drzewa wątków, tylko wyrzucają przeczytane
    wcześniej posty i za następną synchronizacją nieprzeczytach wiadomości chcą
    wiedzieć komu i na co odpowiadasz, ignorancie zafajdany. No więc aby ci to
    zobrazować wyoobraź sobie, że odpowiadasz na list cioci, wysyłasz go do
    wujka, a czyta to ich syn i "musi" na niego odpowiedzieć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 136. Data: 2016-09-29 11:34:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > Może Ci się to nie podobać i możesz ich nazywać jak chcesz ale jak
    > korzysta z tego(google i facebook) kilka miliardów ludzi, to de facto
    > oni narzucają standardy.

    korzysta tak
    narzucają standardy? nie
    jakie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2016-09-29 11:48:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 11:34:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jakie?
    Jedna osoba w tym watku zasygnalizowała że w kogoś postach zamiast pl liuterek jakieś
    dziwne znaczki mu wyskakują.
    Nikt inny problemu nie zgłaszał. Skoro kilkanaście osób widzi prawidłowo a u jednej
    jakies problemy to chyba prościej żeby ta jedna osoba zmieniła u siebie.

  • 138. Data: 2016-09-29 11:50:56
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-09-28 o 21:08, Budyń pisze:

    > a to tylko ci sie tak wydaje. Twój post jest wyswietlany chronologicznie jako
    którys tam z kolei i hgw komu odpowiedziales. Jesli twój czytnik wyswietla post pod
    postem na który odpowiedziales to dowiedz sie ze inne czytniki tak nie wyświetlają.
    > Czemuż to nie użyjesz zwykłego gugla poprzez również najzwyklejszą przeglądarkę?

    "Wątkowanie" - tak się ta funkcja nazywa i polecam poszukanie, bo
    pewnie się gdzieś znajdzie. Zwykle nawet do maili taka funkcja jest, a
    co dopiero do usenetu...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 139. Data: 2016-09-29 11:54:04
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-09-28 o 17:54, Kris pisze:

    > To największa zaleta google groups.
    > No i nic instalować nie trzeba

    Zdecydowanie wolę sobie raz coś zainstalować, niż męczyć się z jakimś
    ślamazarnym onilne'owym klikadełkiem na www.
    Połowę funkcji w programie obługuję skrótami klawiaturowymi i nic mnie
    bardziej nie irytuje, jak obecna moda na przenoszenie wszystkich
    aplikacji na www, które jest totalnie nieuserfriendly i w 90% przypadków
    działa gorzej niż dedykowana aplikacja na własnym komputerze.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 140. Data: 2016-09-29 11:56:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

> [...]
    jakies problemy to chyba prościej żeby ta jedna osoba zmieniła u siebie.

    to nie jest wprowadzanie standardów tylko niechlujstwo. Podobne jak MS z
    Outlookiem przez lata. A w końcu się nauczyli.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?