  • 191. Data: 2016-09-30 10:49:01
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > Może nie umiesz jak trzeba?

    Wykluczone. Co trudnego w kliknięciu w link? Po prostu raz działa, raz
    nie działa -- coś jak ten NT 3.5 z IPX. Teraz działa.

    > Bo "kilka" osób chce pograć w stare gierki? Jest między innymi Steam,
    > PS, XBOX tam sobie nikt dupy nie zawraca czy to działa pod IPX, TCP czy
    > przez gołębie. Dziś klient ma dostać prostą usługę i dostaje bo z tego
    > jest kasa, reszta prędzej czy później i tak umrze.

    Bo "kilka" osób chce napisać coś do Usenetu, to w nowym urządzeniu, z całkiem
    nowym softem, więc ktoś we fabryce ma pisać całkiem nowy czytnik? Tam sobie
    nikt tym dupy nie zawraca. Jeśli faktycznie chce (albo musi), a nie jest niemota
    i dupa wołowa, to sobie przecież znajdzie czytnil lub/i poustawia wszystko jak
    trzeba. Podobno są całkiem dobre czytniki nawet na najnowsze mobilne systemy,
    a i googla też zdaje się można ustawić.

    A przy okazji -- Google (firmę) sobie bardzo cenię. Korzystam z zadowoleniem
    z ich softu (nie tylko z usług, z kodów źródłowych też), zawsze to wszystko
    mają dobrze przemyslane. Gdybym oceniał ich na podstawie tego co im wyszło
    z przeróbki DejaNews,.com to tak, jakbym pisał recenzję Windows 10 omawiając
    obsługę gierek na IPX w tym systemie.

    > P.S.
    > Wybacz ale poszło też na priv.

    Nic a nic mi to nie przeszkadza.

    --
    Jarek

  • 192. Data: 2016-09-30 14:32:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    l...

    nadir napisał:

    >Wykluczone. Co trudnego w kliknięciu w link?

    Dla mnie nic SOA #1

  • 193. Data: 2016-10-05 10:18:09
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Myszom ostatnio musiało przymrozić kuferek w nocy, bo ja z garażu
    wyjeżdżam w bokiem gryzoń mi wbiegł do środka ;-).

    --
    GreDi

  • 194. Data: 2016-10-05 18:16:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    no dobra - włączyłem dzis ogrzewanie :)

    b.

  • 195. Data: 2016-10-05 19:12:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-10-05 o 18:16, Budyń pisze:
    > no dobra - włączyłem dzis ogrzewanie :)

    Ja też, przed godziną.

  • 196. Data: 2016-10-05 21:26:56
    Od: quent <q...@g...com>

    I ja hehe... Strasznie wieje i zimno na dworze

  • 197. Data: 2016-10-05 23:21:37
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 05.10.2016 18:16, Budyń wrote:
    > no dobra - włączyłem dzis ogrzewanie :)

    ja wczoraj

  • 198. Data: 2016-10-06 10:51:52
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 05.10.2016 23:21, KIKI wrote:

    > ja wczoraj

    jakaś zmowa jak widać ;-)
    u nas na razie od wczoraj 4-6 rano - przyjemne ciepło w nóżki o poranku.

    y.

  • 199. Data: 2016-10-07 02:35:20
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 06.10.2016 10:51, yarecky wrote:

    > jakaś zmowa jak widać ;-)
    > u nas na razie od wczoraj 4-6 rano - przyjemne ciepło w nóżki o poranku.

    Zimno było już. Szczególnie w kafelkowanych pomieszczeniach i tam gdzie
    podłogówki.

  • 200. Data: 2016-10-07 10:55:50
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 września 2016 08:06:29 UTC+2 użytkownik scruffty napisał:
    > A jak u was sprawa wygląda?

    No, w tygodniu włączyłem grzanie, temp spadła do 22st i żonce było zimno.
    Ostatnio temperatura wody w podłogówce przekroczyła 25st.