  • 41. Data: 2011-01-15 22:35:07
    Temat: Re: grzybek i pokoik dziecinny
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    "Świetny" pomysł szczególnie podczas mrozu.
    Szczególnie świetny dla Twojego przedsiębiorstwa energetycznego.

    -----

    > Wilgoc z pomieszczeń najlepiej jesli bedzie usuwana poprzez skuteczną
    wentylacje

  • 42. Data: 2011-01-15 22:55:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Świetny" pomysł szczególnie podczas mrozu.
    > Szczególnie świetny dla Twojego przedsiębiorstwa energetycznego.

    skąd ty sie urwałes? Eksploatacja domu kosztuje? Zdziwiony?

    b.

  • 43. Data: 2011-01-16 09:22:52
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-01-15 23:35, 666 pisze:
    > "Świetny" pomysł szczególnie podczas mrozu.
    > Szczególnie świetny dla Twojego przedsiębiorstwa energetycznego.

    Podczas mrozu to ja mam spory problem, by utrzymać wilgotność powyżej
    40%. Nad kuchenką montuje się wyciąg a nie "ścianę, by odprowadzała wilgoć".

    Dużej ilości wilgoci nie usuniesz przez ściany. Te "oddychające" ściany
    odprowadzające wodę na zewnątrz to wymyślili producenci wełny, by czymś
    uzasadnić wysokie ceny.

    M.