  • 41. Data: 2012-04-25 19:13:17
    Temat: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:jn8j5q$7qf$1@inews.gazeta.pl...

    > niby tak ale gdybyś wiedzial ze bedziesz ogrzewal dom pradem to bez dwóch
    > zdan miejsce na bufor byś znalazł w ciepłaj czesci domu :-)

    He, no pewnie tak. :-) Ludzie miaszkaja w pasywniakach przypominajacych
    chlewnie, wiec co tam baniak w salonie. :-)
    Jak patsze na moja kotlownie, jakies 9m^2, niby nie taka mala... Zmiescic
    tam jeszcze przy baniaku 300l bufor 1000 litrow z izolacja to jednak sporo
    miejsca zajmuje. Mysle, ze nie tak latwo wsadzic to w srodek domu bez
    wielkiego kompromisu.

    Pozdro.. TK