  • 41. Data: 2016-09-20 21:47:35
    Temat: Re: ile kwh zuzywacie miesiecznie
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-09-20 20:53, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

    A posty wysyła z komórki. W garażu.

  • 42. Data: 2016-09-26 19:45:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

    > Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

    Gdyby w moim mieszkaniu mieszkało 10 moich żon, to żelazko zużywałoby
    jakieś 60-80% energii. Przy jednej żonie to 6-8%.
    ---
    Co by żelaziły ?

  • 43. Data: 2016-09-27 10:25:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-19 o 15:06, krak pisze:

    > Czyżbyś nie miał ani jednej wyprasowanej rzeczy...
    > sporo :)

    Nie mam, chyba, że trafi się jakaś garniturowa impreza :)
    Nie wiruję na 1600obr, starannie rozwieszam po praniu, prasowanie jest
    zbędne.

    ps. W dresach kreszowych nie chodzę :)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2016-09-27 16:18:32
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-09-27 10:25, obywatel Miroo uprzejmie donosi:

    > Nie mam, chyba, że trafi się jakaś garniturowa impreza :)
    > Nie wiruję na 1600obr, starannie rozwieszam po praniu, prasowanie jest
    > zbędne.
    >
    > ps. W dresach kreszowych nie chodzę :)

    Włosiennicy też się nie traktuje żelazkiem.