  • 1. Data: 2010-02-06 15:02:18
    Temat: ile za robocizne
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Mam juz namiary naok 10 firm/fachowcow, ile tak na oko moge targowac za
    robocizne

    dom ok 120 m2 parter, strop betonowy, bo poddaszse do pozniejszegvo
    zagospodarowania, schody betonowe, bez piwnicy, fundamenty z bloczkow
    betonowych, sciany zew i noscne z gazobetonu solbet 24 cm, sciany
    dzialowe pozostale silka 15 cm.

    i ile czssu moze im to zajac

  • 2. Data: 2010-02-06 19:07:00
    Temat: Re: ile za robocizne
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagospodarowania, schody betonowe, bez piwnicy, fundamenty z bloczkow
    > betonowych, sciany zew i noscne z gazobetonu solbet 24 cm, sciany

    To bardziej zależy od ciebie niż od nich. Bez robienia przerw na związanie betonu
    fundamentów i stropu uda się pewnie i w dwa miesiące po geodecie (stan surowy
    otwarty). Ale dla twojego dobra powinieneś zastrzec dwie tygodniowe przerwy po zalanu
    ław i stropu.