  • 1. Data: 2015-07-13 20:32:37
    Temat: impregant do drewnianej balustrady balkonowej
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    Witam

    mam kilka mb balustrady drewnianej ze swierka, w tej chwili 3 rok uzytkowania wiec
    trzeba malowac, przednio fachowiec polozył Vidaron i nie jestem jakos specjalnie
    zachwycony czasem po którym musze wziać się za pedzelek. Fakt ze balustrada jest od
    poludnia i dostaje sporo deszczu i sporo slonca wiec warunki moze trudniejsze niz
    kapsuła czasu z reklamy.

    Chciałbym spytać czy macie jakies wyprobowane srodki to takich operacji ? Kolor złoty
    dąb.

    Dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2015-07-13 22:36:42
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam

    > Chciałbym spytać czy macie jakies wyprobowane srodki to takich operacji ? Kolor
    złoty dąb.
    Cale drewno,jakie mam na zewnątrz (nie mam wiele)staram sie pokostować.
    W sklepie dla malarzy artystycznych kupuję sykatywę,w promocji olej
    slonecznikowy,podgrzewam (80-100st) i na gorąco maluję solidnie co najmniej raz.
    Drewno musi być suche.Zloty dąb to nie jest,drewno ciemnieje.Oglądalem takie drewno
    po stu latach od impregnacji-bylo do użytku,choc troche skruszalo.
    Tyle,że kupilem na próbę pokost vidarona i rewelacja to nie byla.
    Druga rzecz-ostatnio tak potraktowalem swoja noge.Ale gdy się wygoi,dokończę robotę.
    Zięć woli lakierobejce.jakie by one nie byly,za plytko wnikaja w drewno.

    Wierz reklamie.Często przejeżdzam kolo fabryki lewych twixów.Rozbudowala się.
    Bo podobno prawe dalej robią w tej z reklamy:)))
    pozdro dolniak