  • 11. Data: 2013-03-30 11:19:57
    Temat: Re: inteligentne oświetlenie w mieszkaniu
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2013-03-10 00:43, Andrzej Okon pisze:
    > wykrywać ruchu przez szybę od kabiny. Teraz zastanawiam się nad zakupem
    > urządzeń opartych na zliczaniu osób póki co najtaniej znalazłem na eledo.pl.

    tylko po cholere takie brzydkie wielkie cos pod kontaktem?

    Sierp

  • 12. Data: 2013-04-03 16:15:01
    Temat: Re: inteligentne o?wietlenie w mieszkaniu
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > kamery termowizyjne, sprzężone z komputerem i softem do wykrywania
    > ludzi... będą wykrywały obecność ciepłych ludzi :)
    >
    > czujniki PIR ale bez filtru tylko ze będą też reagować na ciepłe obiekty
    > w pokoju.
    >
    > bramki liczące w otworach, zaświecające światło gdy jest wiecej niż zero
    > osób i gaszące gdy jest zero.

    "Reklama przestanie być reklamą. Marki będą dla ludzi źródłem rozrywki,
    czy nawet głębszych emocji. Słowo "reklama" przestanie istnieć, będą po
    prostu "fajne rzeczy" firmowane markami. Zeby ten biznes popchnąć do
    przodu, to zamiast organizować konferencje, sympozja, warsztaty na temat
    nowych technologii w marketingu, trzeba po prostu realizować dobre
    pomysły. I to najpóźniej w chwili, gdy powstaną w naszych głowach.
    Pomysł dziś odłożony do szuflady będzie nieaktualny lub przestarzały. Ja
    nie mam szuflady, tylko kosz na śmieci. Kto chce w przyszłości zdobyć
    tytuł AdMana Roku, powinien wspierać realizację dobrych pomysłów."
    Mateusz Książek, Senior Copywriter DDB Warszawa, III miejsce AdMan Roku