  • 21. Data: 2018-08-23 12:28:47
    Temat: Re: izolacja bojlera
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie przeprosi. Zamiast tego bedzie liczyl ilosc ciepla potrzebna do odparowania a
    raczej wrzenia i odparowania 0,8 litra wody w czasie pieczenia kilogramowego chleba.

  • 22. Data: 2018-08-23 13:10:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 12:28, Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie przeprosi. Zamiast tego bedzie liczyl ilosc ciepla potrzebna do odparowania a
    raczej wrzenia i odparowania 0,8 litra wody w czasie pieczenia kilogramowego chleba.

    Oj, Zenek, Zenek - zafiksowałeś się z tym chlebem i już pier...
    pierniczą Ci się nie tylko liczby, ale i użyszkodnicy p.m.b.
    Pewnie przedobrzasz z drożdżami i za dużo fuzli. W chlebie.

  • 23. Data: 2018-08-23 13:16:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 12:28:49 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie przeprosi. Zamiast tego bedzie liczyl ilosc ciepla potrzebna do odparowania a
    raczej wrzenia i odparowania 0,8 litra wody w czasie pieczenia kilogramowego chleba.

    ciekawe ile osób musi mu napisac ze błądzi zeby zatrybił :)

    Ale ale -co do chleba, walczyliście o ilosc odparowanej wody i potrzebnej do tego
    energii. Ale mnie sie wydaje ze woda w cieście jest odparowywana w niewielkim
    stopniu, reszta jest wbudowywana w strukturę chleba a do tego dużo energii nie
    potrzeba.

    b.

  • 24. Data: 2018-08-23 13:23:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 13:16:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    stopniu, >reszta jest wbudowywana w strukturę chleba a do tego dużo >energii nie

    Bo tak jest i nikt normalny nie twierdzi inaczej
    użytkownik tylko twierdził i wyliczał że całe 0,8l(a skąd tą ilość wziął to tez
    tajemnica) odparowuje.

  • 25. Data: 2018-08-23 13:38:53
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 23 Aug 2018 04:23:45 -0700, Kris wrote:
    > Bo tak jest i nikt normalny nie twierdzi inaczej użytkownik tylko
    > twierdził i wyliczał że całe 0,8l(a skąd tą ilość wziął to tez
    > tajemnica) odparowuje.

    Jak to skąd. Z przepisu. Przepis na gotowanie chleba - całkiem inna
    jakość niż chleb pieczony. I stąd to całe nieporozumienie wynikło.

    Mateusz

  • 26. Data: 2018-08-23 17:53:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spokojnie zadziala folia babelkowa i folia aluminiowa. Zamiast folii aluminiowej
    mozesz uzyc metalizowanej folii do kwiatkow jesli bedzie tansza. Jest cos co nazywa
    sie tapeta ocieplajaca. To styropianowy " fornir" sprzedawany w rolkach. Najprostsze
    rozwiazanie juz ktos dal. Wstawic do skrzynki i zasypac mielonym styropianem.

  • 27. Data: 2018-08-23 18:34:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od razy obydwu odpowiem. Uzytkownik zarzucil mi klamstwo. I do tej pory nie przyznal
    sie do tego. Nie musi mnie przepraszac bo sram na przeprosiny wiejskiego chama. I
    teraz twierdzicie za ja mam odpuscic. Taki chuj jak komin Batorego ze odpuszcze. Nie
    ja pierwszy poszedlem z nim na wojne.

  • 28. Data: 2018-08-23 21:39:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    chama. I teraz twierdzicie za ja mam odpuscic. Taki chuj jak komin Batorego ze
    odpuszcze. Nie ja pierwszy poszedlem z nim na wojne.

    Te dwa-trzy lata jakoś się przemęczymy, a później będziemy mieli spokój
    na grupach dyskusyjnych. O ile wcześniej nie zejdzie na zawał ze złości.

    Dobrze będzie jak Zenek Kogutek będzie wiedział, że to małe co mu się
    dynda między nogami służy do sikania. Kłamstwa, mylenie faktów, pisanie
    od rzeczy, uważanie każdego za idiotę, , natręctwa, złość, agresja - to
    wszystko są objawy początków Alzheimera.

  • 29. Data: 2018-08-23 23:35:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdego nie. Ale ciebie i kilku innych tak. Poza tym ciebie uwazam rowniez za
    wiejskiego chama, klamce, oszusta i manipulatora.

  • 30. Data: 2018-08-24 08:18:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kazdego nie. Ale ciebie i kilku innych tak. Poza tym ciebie uwazam rowniez za
    wiejskiego chama, klamce, oszusta i manipulatora.

    Ja też cie lubię, za prawdomówność, inteligencję, kulturę i pozytywne
    nastawienie do ludzi.