  • 1. Data: 2010-01-19 21:17:13
    Temat: jaki klej do zaślepek parapetu?
    Od: "remix8" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Proszę o radę : jakiego kleju użyć do zaślepek do parapetów z PCV.
    Próbowałem klejem do plastiku z castoramy i nic z tego.
    Proszę o jakiś konkret: nazwa , symbol
    Pzdr.grupę

  • 2. Data: 2010-01-19 22:06:15
    Temat: Re: jaki klej do zaślepek parapetu?
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "remix8" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Proszę o radę : jakiego kleju użyć do zaślepek do parapetów z PCV.
    > Próbowałem klejem do plastiku z castoramy i nic z tego.
    > Proszę o jakiś konkret: nazwa , symbol

    Nie ma czegoś takiego jak klej do plastiku. Klej musi sklejać PCW, kleje np.
    do polistyrenu będą nieodpowiednie.
    Poszukaj na przykład kleju COSMOFEN PLUS klej do PCW, Klej do PCW Koracoll ,
    klej reaktywny do rur z PCW. Nadto podejdzie każdy klej epoksydowy (Poxipol,
    Distal, Epidian itp.), kleje cyjanoakrylowe (Kropelka, Cyjanopan,
    SuperGlue).
    Zważ że musisz kleić PCW do PCW, więc farba, tynk, gips itp. muszą być
    usunięte, a powierzchnie odtłuszczone benzyną ekstrakcyjną lub innym
    rozpuszczalnikiem.

    --
    ===== Mente et Malleo =====
    Jaroslaw Dubowski, Bytom