  • 1. Data: 2010-01-19 21:19:10
    Temat: Re: Ocieplenie welna -poraz kolejny prosba o opinie..
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Wiem, ze temat ocieplenia byl walkowany wiele razy, jednak mam pytanie,

    a na stronach producentów nie sprawdzałaś, co... ?
    zanim zacznie się komuś dupę zawracać, można najpierw sprawdzić...
    chociażby ostatnie posty na grupie...

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-01-19 22:33:21
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Uzytkownik "Aga R" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy moze zastosowac listwy drewniane? Jesli tak, jak je mocowac, jak
    > pózniej do nich mocowac profile I plyty karton-gips?

    Nie wiem czy dobrze podpowiem bo sie na tym nie znam, ale widzialem jak to
    mocowali drutem wiazalkowym. Na konstrukcji byly nabite gwózdki lub drut byl
    przytwierdzany tackerem i zszywkami i trzymal welne.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-01-20 05:14:41
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    Wiem, ze temat ocieplenia byl walkowany wiele razy, jednak mam pytanie,

    Krokwie mam 18cm, Obecnie ocieplilem pierwsza warstwe na skosach 15cm, na
    równym suficie, dalem 20cm

    Teraz chcialbym druga warstwe dac 10cm, tylko pytanie jak umocowac taka
    grubbosc

    Czy moze zastosowac listwy drewniane? Jesli tak, jak je mocowac, jak
    pózniej do nich mocowac profile I plyty karton-gips?

    Jakie rozwiazanie proponujecie, czy moze wystarczy jak na calosci jesli dam
    tylko dodatkowe 5cm welny?

    pozdrawiam

    PS welna stosowana to rockwool - megarock

  • 4. Data: 2010-01-20 07:19:43
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Aga R pisze:
> [...]
    > pózniej do nich mocowac profile I plyty karton-gips?
    >
    > Jakie rozwiazanie proponujecie, czy moze wystarczy jak na calosci jesli

    U mnie jest dokładnie jak piszesz druga warstwa 10 cm ale mi to położyli
    na stelażu od płyt. Z tego co wiem wieszaki dadzą się odstawić na 10 cm.

    Ariusz

  • 5. Data: 2010-01-20 07:51:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > pózniej do nich mocowac profile I plyty karton-gips?
    >
    > Jakie rozwiazanie proponujecie, czy moze wystarczy jak na calosci jesli

    Wieszaki tzw grzybki, zrobic za ich pomoca stelarz, zdjac profile, nabic
    welne na te wieszaki, zalozyc profile.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-20 08:11:12
    Od: "Aga R" <d...@g...pl>

    > U mnie jest dokładnie jak piszesz druga warstwa 10 cm ale mi to położyli
    > na stelażu od płyt. Z tego co wiem wieszaki dadzą się odstawić na 10 cm.

    Dzięki o to mi chodziło :)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-01-20 08:17:01
    Od: "Aga R" <d...@g...pl>

    a na stronach producentów nie sprawdzałaś, co... ?
    zanim zacznie się komuś dupę zawracać, można najpierw sprawdzić...
    chociażby ostatnie posty na grupie...

    Proszę w takim razie podać jeden link go news-a, z sposobem
    mocowania wełny 10tki jak w moim przypadku.

    nie prościej nie pisać nić
    lub odpowiedzieć jak pozostałe osoby, zamiast 'śmiecić'?

    pozdrawiam
    AR

  • 8. Data: 2010-01-20 10:12:32
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Proszę w takim razie podać jeden link go news-a, z sposobem
    > mocowania wełny 10tki jak w moim przypadku.

    napisałem przecież, że jest na stronach producentów...
    wełny, profili, czy płyt g/k
    dla śmierdzących leniuchów:
    http://www.isover.pl/article.php?p=o&category_id=181
    &parent=3&level=2&article_id=163
    http://rwiumbraco-pl.inforce.dk/doradztwo/wskazowki-
    wykonawcze/izolacja-poddasza-uzytkowego-typu-nieszcz
    elnego-dla-pary-wodnej-z-zastosowaniem-plyt-toprock-
    i-superrock.aspx
    a także w wielu innych miejscach, które wskazuje google po wpisaniu
    hasła: "izolacja dachu skośnego"

    >   nie prościej nie pisać nić
    > lub odpowiedzieć jak pozostałe osoby, zamiast 'śmiecić

    nie prościej, chwasty trzeba usuwać, bo się gówno rozpleni i następna
    grupa newsowa będzie nie do czytania...
    zamiast śmiecić po raz wtóry, zużyłbyś tę inwencję na samodzielne
    poszukanie rozwiązania w necie, co akurat w tym wypadku nie jest
    skomplikowane,
    a to, że nie chce ci się poczytać grupy, zanim wysmalisz durnego
    posta, to już nawet nie bezczelność, ale bezdenna głupota...
    EOT

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2010-01-20 10:16:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    >a to, że nie chce ci się poczytać grupy, zanim wysmalisz durnego
    >posta, to już nawet nie bezczelność, ale bezdenna głupota...

    Pozostawiajac meritum na boku uwazam, ze przeginasz.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2010-01-20 10:41:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    m.googlegroups.com...
    >posta, to już nawet nie bezczelność, ale bezdenna głupota...

    Stworzyłes dwa posty moim zdaniem nic nie wnoszące do sprawy.
    Nie podobaja sie Tobie posty Aga R to ich nie czytaj(KF).

    Krzysiek