  • 11. Data: 2010-01-20 16:23:03
    Temat: Re: Ocieplenie welna -poraz kolejny prosba o opinie..
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Stworzyłes dwa posty moim zdaniem nic nie wnoszące do sprawy.

    a co tu wnosić do sprawy... jak wszystko w temacie wiadomo... i to
    przynajmniej raz na tydzień...
    a następnym razem, zanim ktoś walnie takiego flejma, to zobaczy tę i
    podobne dyskusje i moż się zastanowi zanim zacznie...

    > Nie podobaja sie Tobie posty Aga R to ich nie czytaj(KF).

    nie tędy droga...
    nie podobają ci się obsrane trawniki, to chodź po chodniku, a menele
    pod sklepem... to zmień sklep...
    naprawdę uważasz, że tak to powinno funkcjonować?
    a wrzucanie Aga R do KF nie ma sensu, bo pojawił się, jak miał interes
    i zniknie niedługo, ale za chwile będzie następny...

    pozdrawiam
    s_13

  • 12. Data: 2010-01-20 16:25:04
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Pozostawiajac meritum na boku uwazam, ze przeginasz.

    przepraszam w takim razie, blue monday i te sprawy :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2010-01-20 17:04:22
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > Krokwie mam 18cm, Obecnie ocieplilem pierwsza warstwe na skosach 15cm, na
    > r wnym suficie, dalem 20cm
    >
    > Teraz chcialbym druga warstwe dac 10cm, tylko pytanie jak umocowac taka
    > grubbosc

    hej. ja właśnie ostatnio robiłem to o co pytasz.
    Jeśli dajesz wieszaki tzw grzybki to najlepiej pierw je zamocować
    i tym samym wytyczyć sobie skosy/powierzchnie.
    Następnie mocujesz wełnę miedzy krokwie za pomocą sznurka i zszywek.
    Następna rzecz to nabijasz pasami wełnę 10 na wieszaki i co może ci
    pomóc przyłapujesz ją zszywkami do krokwii np przy wieszakach
    W ten sposób masz wolne ręce żeby założyć stelaze i łatwiej trafić ci
    stelażem na wieszaki.samo nabicie wełny na wieszaki jej nie
    utrzyma.
    W ten sposób sam wyścieliłem 200 metrów dachu i jakoś poszło :]
    pozdro

  • 14. Data: 2010-01-20 18:27:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    >nie tędy droga...
    >nie podobają ci się obsrane trawniki, to chodź po chodniku, a menele
    >pod sklepem... to zmień sklep...

    Dokładnie tak

    >naprawdę uważasz, że tak to powinno funkcjonować?

    Tak.

    >a wrzucanie Aga R do KF nie ma sensu, bo pojawił się, jak miał interes
    >i zniknie niedługo, ale za chwile będzie następny...

    Czy zniknie czy nie to sie zobaczy. Dajmy jej/mu szanse;))

    Kris

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2010-01-21 08:21:33
    Od: "Aga R" <d...@g...pl>

[...]

    Może jeśli masz uwagi to w mniej chamski sposób zwracaj je,
    Twoja wypowiedź świadczy o Tobie, i moge tylko współczuć rodzinie
    tak zadufanej w sobie osoby.

  • 16. Data: 2010-01-21 15:32:10
    Od: "Aga R" <d...@g...pl>

[...]

    Dziękuję za podpowiedz, w ten sposob nie trzeba będzie nabijać dodatkowych
    listw, to by mi pasowało, szkoda tylko ze już między krowie mam położoną
    wełne

    rozumię, masz na myśli coś takiego, jak na ostatnim zdjęciu z aukcji, osoba
    z maską?
    http://tnij.org/grzybkeeek

    pozdrawiam
    AR