  • 1. Data: 2010-01-19 17:21:26
    Temat: Pytanie dot. grzejnikow
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Jakie grzejniki nalezy kupic do instalacji ogrzewania (gazowy kociol
    2-funkcyjny) jesli ekipa na kazdy grzejnik zostawila wyprowadzenie 2 rurek
    obok siebie, kilkanascie cm nad podloga?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2010-01-19 17:51:30
    Temat: Re: Pytanie dot. grzejnikow
    Od: RTJ <r...@p...com>

    On 19 Sty, 18:21, "Huaskar" <h...@i...eu> wrote:
> [...]
    > 2-funkcyjny) jesli ekipa na kazdy grzejnik zostawila wyprowadzenie 2 rurek
    > obok siebie, kilkanascie cm nad podloga?

    Grzejniki z podejściem od dołu, np ja kupilem grzejniki purmo z serii
    cv.
    Oczywiscie kazdy producent posiada takie grzejniki.

    Romek
    => www.rtj-foto.com <= Fotografia

  • 3. Data: 2010-01-19 21:39:14
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Huaskar" <h...@i...eu> napisał w wiadomości

    teoretycznie obojętnie a praktycznie będzie to zależało od rozmiaru
    (wysokości) grzejników, także może to być typ C, typ V lub aluminiowy
    żeberkowiec. Mało danych.
    --
    Jackare