  • 1. Data: 2010-01-19 08:44:39
    Temat: Uwaga na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - są nieszczelne
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    Uwaga, ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

    Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
    przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx. Gdzie xxx to kolejne cyfry,
    np. ESL 66020. Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w
    zabudowie, a para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble. W
    zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
    szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
    są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
    żadnej poprawy.

    W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
    są to naprawy bez wymiany część.

    Nie róbcie tego błędu co ja zrobiłem.

  • 2. Data: 2010-01-19 13:05:07
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Nie róbcie tego błędu co ja zrobiłem.

    Dobrze, już pisałeś o tym w grudniu. Jeśli ktoś chce to znajdzie w archiwum.

    Ty jakąś akcję protestacycjną prowadzisz ? Aby podnieść skuteczność swojej
    reklamacji napisz do Federacji Konsumentów z powiadomienieniem Electrolux
    Polska, a na pewno napisz do centrali Electrolux'a.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 3. Data: 2010-01-20 21:08:00
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

> [...]
    > reklamacji napisz do Federacji Konsumentów z powiadomienieniem Electrolux
    > Polska, a na pewno napisz do centrali Electrolux'a.

    Juz pisałem i do jednych i do drugich. Federacja jest bezradna w tej
    sprawie, a Electrolux ma to głęboko gdzieś, nawet nie odpisują...
    Stąd moje ostrzeżenia dla wszystkich przed Electroluxem i ich zmywarkami.
    ESL46010, ESL47020, ESI46010X, ESI63020X, ESL66010, ESL67010, ESI64010X,
    ESL67050, ESI65010X, ESI66010X, ESL68060