  • 1. Data: 2010-01-19 11:48:02
    Temat: przewieszka
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    potrzebuję informacji czy coś takiego jak "przewieszka" wymaga jakiś
    specjalnych zezwoleń. Chcę połączyć ze sobą światłowodem dwa budynki
    oddalone od siebie ok 10-12 metrów. Pomiędzy nimi biegnie droga
    jednokierunkowa i linia wysokiego napięcia, która doprowadza prąd do
    bloku i leci dalej do innego bloku. Pozwolenie od wspólnot obydwu bloków są.

    Łukasz Rostalski

  • 2. Data: 2010-01-19 12:15:39
    Temat: Re: przewieszka
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    W dniu 2010-01-19 12:48, ŁR pisze:
> [...]
    > jednokierunkowa i linia wysokiego napięcia, która doprowadza prąd do
    > bloku i leci dalej do innego bloku. Pozwolenie od wspólnot obydwu bloków

    A wysoko będzie? Będzie się rzucać w oczy?

  • 3. Data: 2010-01-19 12:35:21
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    ŁR pisze:
> [...]
    > jednokierunkowa i linia wysokiego napięcia, która doprowadza prąd do
    > bloku i leci dalej do innego bloku. Pozwolenie od wspólnot obydwu bloków

    Do zarządcy drogi czy bedzie mieścić się w skrajni.
    Do właściciela ternu (jeśli wysokiego napięcia to do lokalnego operatora
    sieci energetycznej) aczkolwiek przy linii wysokiego napięcia to nic nie
    zrobisz bo ma olbrzymia strefę ochronną.

  • 4. Data: 2010-01-19 13:06:22
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.01.19 13:15, Jarek Skórski pisze:
    > A wysoko będzie? Będzie się rzucać w oczy?

    ok 12-15 metrów. Bloki 4 piętrowe. A czy będzie się rzucać w oczy,
    trudno powiedzieć jednemu będzie przeszkadzać inny nawet nie zauważy.

  • 5. Data: 2010-01-19 16:51:56
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sieci energetycznej) aczkolwiek przy linii wysokiego napięcia to nic nie
    > zrobisz bo ma olbrzymia strefę ochronną.

    stawiam na linie NN, pomiedzy blokami gdzie jest 10-12 metrów linia WN się
    raczej nie zmiesci ;)

    @

  • 6. Data: 2010-01-19 22:22:18
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "ŁR" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednokierunkowa i linia wysokiego napięcia, która doprowadza prąd do
    > bloku i leci dalej do innego bloku. Pozwolenie od wspólnot obydwu bloków są.

    Normalnych - jak z każdym przyłączem. Zgłoszenie do Starostwa, inwentaryzacja
    geodezyjna.

  • 7. Data: 2010-01-20 09:30:39
    Od: ŁR <l...@W...pl>

> [...]
    > jednokierunkowa i linia wysokiego napięcia, która doprowadza prąd do
    > bloku i leci dalej do innego bloku. Pozwolenie od wspólnot obydwu bloków

    Mała poprawka, zmierzyłem dokładnie i są to 23 metry pomiędzy budynkami.
    Linie energetyczne (cztery) lecą na wysokości 2-3 piętra.