  • 1. Data: 2010-01-19 21:24:47
    Temat: koszt zburzenia scianki dzialowej?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    ile w mazowieckim moga policzyc sobie fachowcy za wyburzenie scianki
    dzialowej (4x x 2,7m), wraz z wyrównaniem podlogi, sciany i sufitu?
    sciana szerokosci 12cm, bodajze z cegly dziurawki

    oczywiscie koszt taki zgrubny, bo pewnie nikt nie poda pokladnej
    wyceny bez zobaczenia roboty :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-01-20 21:32:17
    Temat: Re: koszt zburzenia scianki dzialowej?
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Cyb pisze:
> [...]
    > sciana szerokosci 12cm, bodajze z cegly dziurawki
    >
    > oczywiscie koszt taki zgrubny, bo pewnie nikt nie poda pokladnej

    2000 zl.
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 3. Data: 2010-01-20 21:35:21
    Od: cienias <c...@g...com>

    On 19 Sty, 22:24, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
> [...]
    > sciana szerokosci 12cm, bodajze z cegly dziurawki
    >
    > oczywiscie koszt taki zgrubny, bo pewnie nikt nie poda pokladnej

    Z utylizacją 600-1000 zł
    bez utylizacji 300-700 zł
    pozdrawiam
    MB

  • 4. Data: 2010-01-20 23:10:25
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    dziekuje za odpowiedzi - na moje oko powinno to kosztowac do 1kpln
    max, ale wolalem sie podpytac.

    pozdarwiam,
    Cyb