  • 1. Data: 2010-01-19 22:12:17
    Temat: udawany kominek?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    zastanawiams ie jak poszla technika do przodu - czy juz sa sensowne
    "kominki" ktore udaja prawdziwe kominki?
    z braku ew. komina raczej nie bede mogl postawic normalnego kominka,
    ale moze udawany juz jaki "udawany" dobrze wyglada?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-01-19 22:21:01
    Temat: Re: udawany kominek?
    Od: trud <t...@o...eu>

    http://tinyurl.com/yh3ymhy

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2010-01-19 22:48:43
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 19 Jan 2010 23:21:01 +0100, trud <t...@o...eu> wrote:

    >http://tinyurl.com/yh3ymhy

    sliczna sprawa - i zapewne droga :(

  • 4. Data: 2010-01-20 20:28:21
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-01-19 23:12, Cyb pisze:

    > ale moze udawany juz jaki "udawany" dobrze wyglada?

    Może coś takiego?

    http://fabrykaform.pl/Blomus_kominek_dekoracyjny_pro
    stokatny_chimo-p3085.html

    Tu przynajmniej coś naprawdę się pali i od biedy może
    pasowac do nowoczesnego mieszkania w bloku. Takie całkiem
    sztuczne kominki z imitacją płomienia to już naprawdę ohyda...

    T.

  • 5. Data: 2010-01-20 21:30:40
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości

    > sliczna sprawa - i zapewne droga :(

    Śliczna ... ?
    Jak dla mnie to taka chińska, odpustowa zabawka.

  • 6. Data: 2010-01-20 22:58:53
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Sty, 23:12, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
    > zastanawiams ie jak poszla technika do przodu - czy juz sa sensowne
    > "kominki" ktore udaja prawdziwe kominki?

    Nie.

    > z braku ew. komina raczej nie bede mogl postawic normalnego kominka,
    > ale moze udawany juz jaki "udawany" dobrze wyglada?

    Nie.

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-01-20 23:09:33
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010 21:28:21 +0100, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    wrote:

> [...]
    ostokatny_chimo-p3085.html

    >Tu przynajmniej coś naprawdę się pali i od biedy może
    >pasowac do nowoczesnego mieszkania w bloku.

    fajne, ale etanol to ja wole spalac wewnatrz siebie - tez grzeje
    niezle, tyle ze nie wiem czy wygladam ladnie jako kominek :)

    >Takie całkiem
    >sztuczne kominki z imitacją płomienia to już naprawdę ohyda...

    walsnie pamietam ze to koszmarnie wygladalo, ale jak wiadomo technika
    idzie do przodu to warto sie czasem podpytac :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2010-01-21 05:15:00
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

> [...]
    > z braku ew. komina raczej nie bede mogl postawic normalnego kominka,
    > ale moze udawany juz jaki "udawany" dobrze wyglada?

    Najlepszy udawany kominek to nagrac taki prawdziwy (idealnie czysty,
    rozpalony) kamera HD, udzwiekowic i wrzucic do odtwarzania na twoim TV :)
    Efekt murowany - szczegolnie jak duzy TV

    A tak serio to sa "kominki" (raczej piecokominki ale moze akurat ci to
    siadzie) ktore komina nie wymagaja - ale one sa na pellets (spaliny: rura
    przez sciane na zewnatrz i tyle, zero komina). Jednakze grzeja, maja tam
    jakis plomien, niektore nawet ladnie wygladaja - byc moze tego wlasnie
    szukasz. Ceny wysokie :/

    Pozdrawiam

    Kane

  • 9. Data: 2010-01-21 11:02:59
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:tldcl55j5oaktd6bhju7gb99ck4mqqqvm1@4ax.com...

    > sliczna sprawa - i zapewne droga :(

    http://www.conmotoshop.com/?site=product&artnr=1430&
    color=0 - 2490 Euro :)

    pozdrawiam
    tom

  • 10. Data: 2010-01-22 12:30:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:u63fl55llig8tj73vrl4m01el0dsid5u1i@4ax.com...

    rostokatny_chimo-p3085.html

    > fajne, ale etanol to ja wole spalac wewnatrz siebie - tez grzeje
    > niezle, tyle ze nie wiem czy wygladam ladnie jako kominek :)

    A da w ogole kupic takie paliwo niczym (smierdzacym) nie domieszkowane?