  • 1. Data: 2010-01-19 22:37:30
    Temat: badanie kamera termowizyjna
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    1. szukam kogos ktos zrobi badanie mieszkania kamera termowizyjna
    nowego mieszkania.

    2. w mieszkaniu nie jest wlaczony piec, mieszkanie od dewelopera wiec
    gole sciany itp. badanie kamera wogole cos pokaze?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-01-19 22:39:05
    Temat: Re: badanie kamera termowizyjna
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 19 Jan 2010 23:37:30 +0100, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    >1. szukam kogos ktos zrobi badanie mieszkania kamera termowizyjna
    >nowego mieszkania.

    oczywiscie zapomnailem dopisac - interesuja mnie okolice warszawy,
    prawobrzezna czesc.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2010-01-20 12:38:45
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > 2. w mieszkaniu nie jest wlaczony piec, mieszkanie od dewelopera wiec
    > gole sciany itp. badanie kamera wogole cos pokaze?

    Zobaczysz ze wszystko jest zimne i ma podobna temp.
    Bez ogrzania nie zobaczysz gdzie cieplo ucieka/zimno wpada.

  • 4. Data: 2010-01-20 19:39:03
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010 13:38:45 +0100, "Srututu" <s...@o...pl> wrote:

    >Zobaczysz ze wszystko jest zimne i ma podobna temp.
    >Bez ogrzania nie zobaczysz gdzie cieplo ucieka/zimno wpada.

    no własnie tego sie obawiam.

    za to bylem dzis w sasiednim budynku i w takim smaym mieskzaniu jaoks
    specjalnie nie narzekali na zimno - na zasadzie "jest chlodniej niz na
    pierwszym oziomie, ale ok, spac sie spokojnie da" .
    wiec najwyzej po zakupie sprawdze kamera i wtedy ew. jak cos wyjdzie
    bede musial domagac sie naprawy z racji rekojmi...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2010-01-23 14:08:35
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in message

    > wiec najwyzej po zakupie sprawdze kamera i wtedy ew. jak cos wyjdzie
    > bede musial domagac sie naprawy z racji rekojmi...

    Nie rób tego, bo ci niczego nie naprawią. Elewacji klejonej na placki nie
    wymienią.
    Albo napal tam i zbadaj zanim kupisz albo nie kupuj kota w worku.