  • 11. Data: 2010-01-22 15:37:58
    Temat: Re: udawany kominek?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 22 Sty, 13:30, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > A da w ogole kupic takie paliwo niczym (smierdzacym) nie domieszkowane?

    W Czechach litr spirola spod lady od skosnookich jest za 10-15 pln :-)
    To chyba taniej niz "ekopaliwo" z kratki.pl ;-)
    W ciagu zycia wypilem tego calkiem duzo i to normalny czysty
    spirol ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2010-01-22 20:20:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    > W Czechach litr spirola spod lady od skosnookich jest za 10-15 pln :-)

    No spod lady to i w Polsce taniutko dostaniesz, mialem na mysli w
    oficjalnych kanalach, po znosnych cenach.

    > W ciagu zycia wypilem tego calkiem duzo i to normalny czysty
    > spirol ;-))

    Hardcore.

  • 13. Data: 2010-01-22 21:06:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 22 Sty, 21:20, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Hardcore.

    Ha ha, mlodym glupim sie bylo :-)) Ale wszyscy w okolicy pili i nie
    slyszalem zeby ktos oslepl :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2010-01-23 08:58:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    m.googlegroups.com...

    > Ha ha, mlodym glupim sie bylo :-)) Ale wszyscy w okolicy pili i nie
    > slyszalem zeby ktos oslepl :)

    Nie o slepote chodzi, bo ja wlasnie mlodym i glupim wmawiano - ale o moc
    napitku.

  • 15. Data: 2010-01-23 19:39:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 23 Sty, 09:58, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Nie o slepote chodzi, bo ja wlasnie mlodym i glupim wmawiano - ale o moc
    > napitku.

    No chyba nie podejrzewasz ze to pilem bez rozcienczenia !!!! ;) Az
    taki dobry nie jestem :( Karmelowka, miodowka, wisniowka i wiele
    innych - fakt, z 50-60% to mialo ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2010-01-24 10:49:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    d.googlegroups.com...

    > No chyba nie podejrzewasz ze to pilem bez rozcienczenia !!!! ;)

    Tak napisales :-P

    > Az
    > taki dobry nie jestem :( Karmelowka, miodowka, wisniowka i wiele
    > innych - fakt, z 50-60% to mialo ;-)

    W wisniowce nie zaszkodzi.

  • 17. Data: 2010-01-24 11:16:15
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 24 Sty, 11:49, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Tak napisales :-P

    Eee chodzilo o to ze to normalny czysty spirol bez dodatkow, a nie ze
    pilem czysty haha ;) Raz tylko w zyciu sprobowalem kielonka czystego i
    NIGDY WIECEJ ;) To jest zarezerwowane dla Rosjan.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.