  • 31. Data: 2019-08-05 12:38:00
    Temat: Re: jaki klej i grzebień do gresu 60x60
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup
    >Dzięki, ale jakoś mnie ten sposób nie przekonuje.
    >Wolę chyba poziomnicą.

    Rozmawiałem ostatnio ze znajomym i bardzo mocno
    zachwalał ten system. Że łatwo, szybko i równo
    itp.

    Tak więc zacząłem się znowu tym interesować,
    czytać, oglądać filmy... Generalnie ten system
    jest bardzo chwalony.

    Jednak to co budzi moje największe wątpliwości,
    idealnie ukazuje ten film (notabene mający być
    zachętą do kupna tego systemu poziomowania):
    https://www.leroymerlin.pl/narzedzia-budowlane/narze
    dzia-glazurnicze/krzyzyki-glazurnicze/system-poziomu
    jacy-teo-2mm-kliny-teoklin,p358774,l748.html

    1. Wsunięcie teownika pod płytkę powoduje jej
    uniesienie (początek filmu).
    2. Wsunięcie klina powoduje podniesienie płytki
    (sam koniec filmu).

    Moim zdaniem jest to niedopuszczalne i spowoduje
    powstanie pustek powietrznych pod płytką. Wydaje
    się, że niezależnie czy zastosować ten system czy
    nie, jeśli okaże się, że płytka jest za nisko, to
    należy płytkę zdjąć, dodać więcej kleju i ponownie
    położyć płytkę. Takie podnoszenie płytki kojarzy
    mi się z cofaniem połączenia gwintowanego
    uszczelnionego teflonem w instalacjach wodnych.

    Tak więc ten system powinien poziomować płytki,
    ale tylko na zasadzie obniżania wysokości płytki,
    która jest za wysoko. Nie wiem czy w takim wypadku
    nie łatwiej będzie poziomnicą...

  • 32. Data: 2019-08-05 16:06:41
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 05:38:37 UTC-5 użytkownik brunet.wp napisał:

> [...]
    > (sam koniec filmu).
    >
    > Moim zdaniem jest to niedopuszczalne i spowoduje
    > powstanie pustek powietrznych pod płytką. Wydaje

    Tak tez jest. W domu, w kuchni, lazience czy na scianie od biedy niech se tak bedzie.
    Moim zdaniem to nadal kiła ale jak ktos robi nie dla siebie to niech korzysta.

    Na zewnatrz takie cos to po prostu strzal w stope. A i wewnatrz uzyc mozna jak sie
    czlowiek nie boi owadow. Bo jak sie zalegna albo wedruja w takich szparach za
    plytkami to jest przesrane.