  • 1. Data: 2009-06-19 13:40:04
    Temat: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Mam pytanko odnośnie siekier do łupania drewna- jakie polecacie.
    Podejrzewam że np Fiskars 1500PRO będzie ok ale może są jakieś w o podobnej
    jakości lecz tańsze.
    Dużo dobrego słyszałem o siekierach Kuźnia np
    Jeśli już Fiskars- gdzie można je kupić w dobrej cenie?
    A może jakis inny producent?

    Kris

    Kris

  • 2. Data: 2009-06-19 14:17:39
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja kupiłem w OBI siekierę do łupania. Kosztowała bodajże 60 zł i spisuje się
    zupełnie ok.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-06-19 14:29:05
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Kris pisze:
> [...]
    > podobnej jakości lecz tańsze.
    > Dużo dobrego słyszałem o siekierach Kuźnia np
    > Jeśli już Fiskars- gdzie można je kupić w dobrej cenie?

    Ja mam Fiskarsa i jest genialna. Fakt tania nie jest. Ja swoją kupiłem
    na allegro nigdzie taniej nie znalazlem.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-06-19 14:48:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > podobnej jakości lecz tańsze.
    > Dużo dobrego słyszałem o siekierach Kuźnia np
    > Jeśli już Fiskars- gdzie można je kupić w dobrej cenie?

    ja kupiłem w składzie budowlanym zwykła dużą siekierę kutą! i jestem
    zadowolony bo mi w stosunku do fiskarsa zostało w poizdu forsy na coś innego
    (np na pułeczke do natrysku za 300 zeta :)

  • 5. Data: 2009-06-19 15:00:01
    Od: "kiki" <n...@l...yt>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > ja kupiłem w składzie budowlanym zwykła dużą siekierę kutą! i jestem
    > zadowolony bo mi w stosunku do fiskarsa zostało w poizdu forsy na coś
    > innego (np na pułeczke do natrysku za 300 zeta :)

    A ja się siekier boję i nawet mieć nie chcę :-) Jakoś tak czasem mi się źle
    trafiało hehe i omało w nogę nie oberwałem :-)

  • 6. Data: 2009-06-19 15:03:58
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kiki pisze:

    > A ja się siekier boję i nawet mieć nie chcę :-) Jakoś tak czasem mi się źle
    > trafiało hehe i omało w nogę nie oberwałem :-)

    Kiedyś... w pewnym miejscu ktoś 'upuścił talentu' i napisał:

    By siekiera w głowę biła
    to jest rzecz niemiła...
    Na to taka rada będzie:
    Przed użyciem sprawdź narzędzie

    :-DDD

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 7. Data: 2009-06-19 15:55:06
    Od: "Maestro" <a...@a...com.eu>

    Użytkownik "kiki" <n...@l...yt> napisał:

    > A ja się siekier boję i nawet mieć nie chcę :-) Jakoś tak czasem mi się
    > źle trafiało hehe i omało w nogę nie oberwałem :-)

    A jaka to była siekiera?
    Może właśnie marka nie taka i dlatego w nogę celowała :)

    --
    Wiesiek

  • 8. Data: 2009-06-19 16:02:27
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    siekiery "romanik" poprostu mistrzostwo swiata naprawde solidna robota za
    około 130 zł

  • 9. Data: 2009-06-19 16:09:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Mam pytanko odnośnie siekier do łupania drewna- jakie polecacie.
    > Podejrzewam że np Fiskars 1500PRO będzie ok ale może są jakieś w o
    > podobnej jakości lecz tańsze.

    Fiskars to oczywiscie pierwsza liga. Jezeli chcesz siekiery uzywac czesto, a
    skoro palisz drzewem to pewnie tak bedzie kup Fiskarsa bez dwu zdan. Fiskars
    to siekiera po ktorej mozna jezdzic ciagnikiem stad miedzy innymi ich cena.
    Oczywiscie Kuznia to dobre siekiery, ale zdaje sie nie robia z trzonkiem
    plastikowym a to wazne jezeli nie chce sie ciagle czegos dobijac. Na tronku
    z wlokna szklanego dobra siekiera bedzie np. Coval, ale ja na Twoim miejscu
    kupil bym Fiskarsa. Nie powinno byc drozej jak 200zl.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-06-19 16:46:30
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    RudeBoy pisze:

    > Ja mam Fiskarsa i jest genialna. Fakt tania nie jest. Ja swoją kupiłem
    > na allegro nigdzie taniej nie znalazlem.
    >
    > pozdrawiam

    Tylko Fiskars, taki klin na dlugim trzonku. Prezent, nie wiem
    za ile i gdzie kupowany. Nie bardzo podobny do siekiery,
    ale niebywale łupie pniaki.

    Siekiere klasyczna tez mam. Boje sie jej, a sąsiad to przywalił sobie
    taka po gumiaku i dzialo sie, bo ja go wiozlem na chirurgie ...

    Różnica w bezpieczenstwie, wydajnosci, umordowaniu sie - kolosalna.
    --
    A S