  • 11. Data: 2009-12-17 11:01:53
    Temat: Re: kamera termowizyjna - Katowice/Tychy/Bielsko
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:hgd087$qlh$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "rrr." <r...@r...or> napisał w wiadomości

    > No to juz wiemy chociaz, ze nie sa pedalami. :-)

    Oj Maniek Maniek. Tu o pedałach tam o robieniu loda piszesz...

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-12-17 17:04:20
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "DD" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zdrowie jest bezcenne. Czasem warto stracic kilka zl by uchronic przed
    > choroba

    Dokładnie. Kiedyś sąsiadowi kominiarz zatkał komin podczas "czyszczenia". Sąsiad mu
    powiedział, żeby już więcej nie przychodził a kominiarz na to "zobaczy Pan, będzie
    Pan tego żałował". Po kilku miesiącach sąsiad wylądował w szpitalu... A gdyby tylko
    wtedy nie pożałował na kominiarza.

  • 13. Data: 2009-12-17 17:21:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj Maniek Maniek. Tu o pedałach tam o robieniu loda piszesz...

    No bo wiesz, probuje wyciagnac jak najwiecej madrosci z czytanego tekstu.
    Jezeli radiesteci moga krzyzowac sie wylacznie z radjestetkami to wnioski
    nasuwaja sie same.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-12-17 22:55:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kane wrote:

    > Moze jednak nie skorzystam ;)
    >
    > W sprawie radiestety oczywiscie zartowalem
    >
    > W sprawie kamery termowizyjnej - znalazlem strone
    > http://www.energetyczni.pl i tam mozna poszukac audytorow z kamerami.
    > Napisalem do paru moze ktory sie odezwie acz to drozsza opcja:
    > najczesciej taki audytor jedzie gdzies, pozycza kamere, dobija marże
    > i dopiero jest suma do zapłaty ;) Przynajmniej wg audytora ktory
    > robil mi swiadectwo energetyczne (ten sie w kamery nie bawi niestety
    > wcale).

    bo do świadectwa jest potrzebny komputer i program oraz 2 godziny roboty
    (moze nawet godzina).

    kamera może być potrzebna do audytu.

  • 15. Data: 2009-12-18 04:35:44
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > bo do świadectwa jest potrzebny komputer i program oraz 2 godziny roboty
    > (moze nawet godzina).

    Te swiadectwo to jest za przeproszeniem gowno warte. Nie robilbym gdybym nie
    musial (odbior w tym roku) natomiast jakbym kupowal dom to te swiadectwo
    jest NIC NIE WARTE - rownie dobrze moze go nie byc.

    TO jest kpina ze gosc robi analize budynku nt tego co mu wlasciciel powie -
    w ten sposob kazdy developer zdobedzie takie swiadectwo jak sie mu zamarzy
    bo kto go potem sprawdzi ? Mozna pocisnac absolutnie wszystko bo taki
    'audytor' nie sprawdza absolutnie niczego. Przynajmniej ten moj ;) - rownie
    dobrze mogl to zalatwic mailem ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 16. Data: 2009-12-18 06:59:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kane wrote:

> [...]
    > wszystko bo taki 'audytor' nie sprawdza absolutnie niczego.
    > Przynajmniej ten moj ;) - rownie dobrze mogl to zalatwic mailem ;)

    no o to chodziło...

    kolejne prawo do obejścia. Tylko ci co te prawa stanowią nie rozumieją tego,
    że każdy kolejny przepis, który trzeba obejść demoralizuje już i tak
    masakrycznie zdemoralizowane społeczeństwo.

  • 17. Data: 2009-12-18 07:56:15
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 'audytor' nie sprawdza absolutnie niczego. Przynajmniej ten moj ;) -
    > rownie dobrze mogl to zalatwic mailem ;)

    Znam dwie osoby co własnie mailem sobie świadectwo załatwiły. Trzeba było
    wysłać fotki budynku audytorowi.
    Ja bardzo rozpaczam że zrobiłem odbiór 30-12-2008 bo przez to pozbawiłem sie
    przyjemnosci posiadania swiadectwa.
    Ale za to podatek od nieruchomosci za 2009 musiałem juz zapłacić a gdybym
    zrobił odbiór 02-01-2009 to musiałbym mieć świadectwo ale za 2009 nie
    płaciłbym podatku.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-12-18 09:32:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Znam dwie osoby co własnie mailem sobie świadectwo załatwiły. Trzeba
    > było wysłać fotki budynku audytorowi.

    ile? 300zł? ha ha...

  • 19. Data: 2009-12-18 11:11:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > ile? 300zł? ha ha...

    Dokładnie tyle

    Na allegro pełno "audytorów". I wszyscy oni maja legalne uprawnienia.

    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-12-18 14:05:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:

    > Dokładnie tyle
    >

    > Na allegro pełno "audytorów". I wszyscy oni maja legalne uprawnienia.

    bo tym razem podczas tworzenia przepisów kot sprzypilnowała aby nei powstała
    kolejna kasta próżniaków doicieli. Bo były takie zapędy aby audyty mogli
    robić tylko nielicznik wybrańcy