  • 1. Data: 2009-12-17 06:06:04
    Temat: kamera termowizyjna - Katowice/Tychy/Bielsko
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    Witam

    Ma ktos namiary na firme z kamera termowizyjna robiaca badania dla domkow
    jednorodzinnych ? Ile taka przyjemnosc kosztuje ? Rejon Katowice/Bielsko.

    Radiestety tez szukam...bo moze to nie sprawa ocieplenia tylko cieków
    wodnych albo nie daj Szatanie - ich skrzyżowania ;)

    Pozdrowienia

    Kane

  • 2. Data: 2009-12-17 07:23:57
    Temat: Re: kamera termowizyjna - Katowice/Tychy/Bielsko
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik Kane napisał:
> [...]
    >
    > Radiestety tez szukam...bo moze to nie sprawa ocieplenia tylko cieków
    > wodnych albo nie daj Szatanie - ich skrzyżowania ;)

    Bzdura, radiesteci nie mogą się krzyżować z ciekami wodnymi,jedynie z
    radiestetkami :)

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2009-12-17 07:42:30
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Bzdura, radiesteci nie mogą się krzyżować z ciekami wodnymi,jedynie z
    > radiestetkami :)

    Krzyzuja sie z ciekiem wodnym przechodzac przez rzeke ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2009-12-17 07:52:23
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Radiestety tez szukam...bo moze to nie sprawa ocieplenia tylko cieków
    > wodnych albo nie daj Szatanie - ich skrzyżowania ;)

    Na pewneo to . jakś rurka CO krzyżuje ci się z wodą lub kanalizacyją i ci
    całe ciepła wysysa

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 5. Data: 2009-12-17 08:03:36
    Od: DD <a...@p...fm>

    rrr. pisze:

    > Bzdura, radiesteci nie mogą się krzyżować z ciekami wodnymi,jedynie z
    > radiestetkami :)
    >
    > pzdr.
    > rafał
    Ja moge ci na priva jednego polecic. Ale musisz liczyc sie z tym, ze dom
    stoi na zyle wodnej i bedziesz musial domek sprzedac po niskiej cenie :(

  • 6. Data: 2009-12-17 08:20:13
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "DD" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja moge ci na priva jednego polecic. Ale musisz liczyc sie z tym, ze dom
    > stoi na zyle wodnej i bedziesz musial domek sprzedac po niskiej cenie :(

    Na pewno tenże człowiek pomoze mu rozwiazać ten problem i odkupi, albo
    przyśle kogos kto ostatecznie kupi za 30% wartości.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 7. Data: 2009-12-17 08:27:01
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Ja moge ci na priva jednego polecic. Ale musisz liczyc sie z tym, ze dom
    > stoi na zyle wodnej i bedziesz musial domek sprzedac po niskiej cenie :(

    Moze jednak nie skorzystam ;)

    W sprawie radiestety oczywiscie zartowalem

    W sprawie kamery termowizyjnej - znalazlem strone http://www.energetyczni.pl
    i tam mozna poszukac audytorow z kamerami. Napisalem do paru moze ktory sie
    odezwie acz to drozsza opcja: najczesciej taki audytor jedzie gdzies,
    pozycza kamere, dobija marże i dopiero jest suma do zapłaty ;) Przynajmniej
    wg audytora ktory robil mi swiadectwo energetyczne (ten sie w kamery nie
    bawi niestety wcale).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 8. Data: 2009-12-17 08:46:26
    Od: DD <a...@p...fm>

    Bartosz Augustyniak pisze:

    > Użytkownik "DD" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Na pewno tenże człowiek pomoze mu rozwiazać ten problem i odkupi, albo
    > przyśle kogos kto ostatecznie kupi za 30% wartości.
    Zdrowie jest bezcenne. Czasem warto stracic kilka zl by uchronic przed
    choroba

  • 9. Data: 2009-12-17 09:06:00
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    > Zdrowie jest bezcenne.
    Zgadzam się

    >Czasem warto stracic kilka zl by uchronic przed choroba

    A ktoś udowodnił wpływ tego czegoś na zdrowie ?
    Bo jest kłopot z udowodnieniem negatywnego wpływu słabych pól
    elektromagentycznych (ale mierzalnych) na zdrowie, a co dopiero mówic o
    wpływie na zdrowie czegoś czego zmierzyć się nie daje

  • 10. Data: 2009-12-17 10:39:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "rrr." <r...@r...or> napisał w wiadomości

    > Bzdura, radiesteci nie mogą się krzyżować z ciekami wodnymi,jedynie z
    > radiestetkami :)

    No to juz wiemy chociaz, ze nie sa pedalami. :-)

    Pozdro.. TK